۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۶۸۶۳۹

بهره‎مندی 3 هزار طلبه اهل سنت از خدمات بیمه تکمیلی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و امور روحانیان مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نزدیک به سه هزار طلبه و روحانی اهل سنت استان از خدمات بیمه تکمیلی این مرکز استفاده می کنند.
بهره‎مندی 3 هزار طلبه اهل سنت از خدمات بیمه تکمیلی

حجت الاسلام حسن اسماعیلی، معاون فرهنگی و امور روحانیان مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر در راستای توسعه خدمات ارائه شده به طلاب و روحانیان نزدیک به سه هزار طلبه و روحانی اهل سنت تحت پوشش خدمات تکمیلی بیمه ای قرار گرفته اند.

 

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم با تکمیل پرونده های موجود تعداد افراد تحت پوشش خدمات تکمیلی بیمه درمانی را افزایش دهیم.

 

این مسؤول در ادامه با تشریح فعالیت های مرکز بزرگ اسلامی استان گفت: در این مرکز دوره های تخصصی از جمله دوره های تعمیدی حج و دوره های آموزشی تفسیری ویژه طلاب اهل سنت برگزار می شود.

 

وی برگزاری همایش های تخصصی، نشست های دینی و گردهمایی های مختلف در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از جمله هفته وحدت با حضور علما و روحانیان اهل سنت را از جمله برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: همایش هایی با عنوان "مشعل داران هدایت"، "طلایه داران مقاومت" و "بیداری اسلامی در حمایت از مقاومت مردم سوریه" از جمله مهم ترین برنامه های اجرایی این مرکز است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی از عضویت مرکز بزرگ اسلامی در شورای زکات استان خبر داد و اظهار کرد: ستاد استهلال این مرکز نیز همزمان در آستانه فرارسیدن ماه شعبان برای استهلال و رویت ماه شعبان به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

 

معاون فرهنگی و امور روحانیان مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در ادامه به برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و علمی برای طلاب و روحانیان اهل سنت اشاره کرد و گفت: طلاب در مناسبت های مختلف به اردوهای زیارتی از جمله حرم امام راحل و مشهد مقدس اعزام می شوند و امسال در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 35 نفر از طلاب راهی مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی به انتشار و توزیع نشریات و ماهنامه های موضوعی در مرکز بزرگ اسلامی استان اشاره کرد و گفت: نشریه تبیان و ماهنامه پیام وحدت در فراخور زمان های مختلف در طول ماه بین روحانیان و طلاب مرکز توزیع می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات