۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۶۸۶۸۷
سخنگوی جبهه پایداری:

ستادهای لنکرانی در اختیار جلیلی قرار می گیرد/ دخالتی در تشکیل کابینه نخواهیم داشت

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: من به صورت رسمی می‌توانم اعلام کنم که بعد از انصراف برادر متدین، مؤمن و انقلابی، دکتر باقری لنکرانی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی حمایت خودش را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح حاضر در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کند.
اميرحسين قاضي زاده سخنگوي جبهه پايداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید امیرحسین قاضی‌زاده، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست خبری که ظهر امروز دوشنبه ششم خردادماه در خبرگزاری فارس برگزار شد گفت: پس از کناره‌گیری دکتر باقری لنکرانی به نفع دکتر جلیلی و با توجه به مکانیزم جبهه پایداری، شورای مرکزی به عنوان مشاورین شورای فقها باید موضوع را بررسی می‌کرد تا به یک مصداقی می‌رسیدند و سپس آن ‌را مورد تایید شورای فقها قرار می‌دادند تا منجر به تصمیم جبهه پایداری شود.

وی اظهار داشت: در این ایام جلسات زیادی تشکیل شد و رایزنی‌هایی بین شورای مرکزی با عناصر حزب‌اللهی و بزرگان نظام انجام شد و جلساتی هم در قم برگزار شد که نتیجه‌اش این شد که دکتر جلیلی و آقای حداد عادل افرادی هستند که به لحاظ گفتمانی به گفتمان جبهه پایداری و گفتمان انقلاب اسلامی نزدیک‌تر هستند و در درون این گفتمان تعریف می‌شوند.

قاضی‌زاده با اشاره به این‌که در جلسه قم تصمیم گرفته شد که برخی از دوستان صحبت‌های نهایی را با دکتر جلیلی انجام دهند، ابراز کرد: این جلسه در حضور پنج نفر از اعضای شورای پایداری انقلاب اسلامی و آقای جلیلی برگزار گردید و گزارش آن امروز صبح در جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری مطرح شد که به تصویب رسید و به سمع و نظر شورای فقها رسانده شد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان داشت: من به صورت رسمی می‌توانم اعلام کنم که بعد از انصراف برادر متدین، مؤمن و انقلابی، جناب آقای دکتر باقری لنکرانی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی حمایت خودش را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح حاضر در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کند.

وی گفت: جبهه پایداری از ملت بزرگوار جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که ضمن رأی دادن به ایشان، تلاش کنند تا موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و فرد اصلح حاضر در انقلاب معرفی بیشتری بشوند تا افکار عمومی نسبت به ایشان جلب شود.

قاضی‌زاده درباره حضور این جبهه پس از انصراف دکتر لنکرانی اظهار داشت: مطالبه عمومی فزاینده و انتظار علما و جامعه روحانیت از جبهه پایداری نسبت به معرفی گزینه اصلح و مشاهده هجمه دشمنان بیگانه و داخلی انگیزه و عزم ما را در انتخاب دکتر جلیلی جزم کرد تا با این عمل ما باعث عصبانیت نظام سلطه شویم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره نوع حمایت جبهه پایداری از دکتر جلیلی ابراز کرد: با اعلام رسمی ما در حمایت از دکتر جلیلی افزون بر ستادهای وی، ستادهای دکتر لنکرانی نیز در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر این‌که دکتر جلیلی باید خودش اعضای کابینه را انتخاب کند، گفت: برنامه‌های جبهه پایداری نیز به وی ارائه خواهد شد و از هر بخش آن که صلاح بدانند، استفاده کنند./9595/پ201/ج

ارسال نظرات