۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۶۸۷۳۲

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا دیدن کرد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ظهر امروز از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا دیدن کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا دیدن کرد بازديد از  دفتر جنوب غرب کشور خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا دیدن و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت و گو کرد.

وی با بیان این که شکل گیری رسانه های تخصصی درباره موضوعات فرهنگی، مذهبی به ویژه حوزه علمیه کار بسیار بنیادینی است، تصریح کرد: خبرگزاری رسا از رسانه هایی است که به انتشار اخبار حوزه علمیه می پردازد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نقش آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در تشکیل و راه اندازی خبرگزاری رسا در این استان خاطرنشان کرد: انتشار اخبار فرهنگی و تبیین آن ها از سوی رسانه ها سبب اعتماد ملت به نظام اسلامی خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به پیشرفت حوزه علمیه خوزستان در کشور اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه خوزستان یک نهاد علمی پویایی است که رهبر معظم انقلاب سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته است و خوشبختانه امسال نیز یکی از رتبه های نخست در نام نویسی علاقهمندان به ورود حوزه علمیه را در کشور کسب کرد.

حجت الاسلام جعفری همچنین با اشاره به برخی از برنامه های شورای هماهنگی خوزستان در چند ماهه گذشته اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه هایی که با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت اجرای پخش قرآن و اذان در کلانشهر اهواز است.

وی افزود: فاز نخست این طرح شامل میدان بسیج، میدان مولوی ابتدای پل سلمان فارسی و فاز دوم شامل پل سلمان فارسی، ابتدای خیابان آزادگان بود./9458/پ202/غ

ارسال نظرات