۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۶۸۸۴۶

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی برگزارشد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه و مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در ارومیه برگزار شد.
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نوزدهمین نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان غربی صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی در این نشست با ارزیابی مثبت عملکرد حوزه علمیه استان اظهار کرد: در حال حاضر حوزه علمیه آذربایجان غربی با روندی رو به رشد در حال حرکت است که این امر نوید بخش آینده روشن برای حوزه های علمیه استان است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه گفت: مجموع کادر و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه فضا را برای راه اندازی سطوح بالای تحصیلی و مراکز تخصصی در این مدرسه آماده کنند.

 

حجت الاسلام قهرمانی با تاکید بر این که مدیران باید اشراف کامل به مسائل و مباحث مربوط به حوزه داشته باشند، افزود: مدیران مدارس علمیه باید در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات حوزه و طلاب اقدام کنند.

 

مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی رابطه همچون پدر و فرزندی بین طلاب و مدیران مدارس را موجب استحکام روابط در حوزه دانست و گفت: مدیران حوزه باید ارتباط تنگاتنگی با طلاب برقرار کنند که این امر با حجره گردی مدیران مدارس میسر خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حضور اساتید در مدارس علمیه بیان کرد: باید از ظرفیت وجود اساتید استفاده حداکثری شود.

 

حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: مدیران با برگزاری جلسات ماهانه با اساتید از نظرات و پیشنهادات آنها در اداره مدرسه بهره بگیرند.

 

وی در پایان حوزه را محل تحصیل و تربیت طلاب و سربازان امام زمان (عج) عنوان و خاطرنشان کرد: باید فضای آرام و معنوی برای تحصیل و تهذیب طلاب در مدارس علمیه استان فراهم شود.

 

گفتنی است، نشست هم اندیشی مدیران حوزه علمیه آذربایجان غربی ماهانه در یکی از مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

نوزدهمین نشست هم اندیشی مدیران با حضور مدیران مدارس هشت گانه، مسؤول و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با موضوع برنامه های تابستانی مدارس علمیه در ارومیه برگزار شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات