۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۶۸۸۷۴
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام بیش از 7 هزار زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را مقدمه‌ حضور در انتخابات دانست و گفت: لازمه برگزاری با شکوه ویژه برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضور مستمر و آگاهانه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در کنار اقشار مردم است.
علي اصغر عنابستاني ، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، صبح امروز ،در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این استان اظهار داشت: لازمه برگزاری با شکوه ویژه برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضور مستمر و آگاهانه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در کنار اقشار مردم است.

عنابستانی افزود: به برکت امام خمینی(ره) امروز ایران اسلامی به جایگاه اصلی خود در منطقه دست یافته است.

وی با بیان این‌که امام حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی٬ تشییع و بشریت دارد٬ اظهار داشت: هر چه در راستای تکریم مقام شامخ ایشان تلاش کنیم٬ نمی‌توانیم حق ایشان را ادا کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری هسته نخستین انقلاب را اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از نهضت امام حسین(ع) در کربلا نشأت گرفت و تاریخی پر از امتحان را با حضور مرد توانایی چون امام راحل(ره) پشت سر گذاشت و به پیروزی رساند.

عنابستانی در بخش دیگری از سخنانش بر حضور پر شور دستگاه‌های اجرایی در کنار آحاد مردم در برنامه‌های 14 و 15 خرداد تأکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم نشانه ارادت و علاقه مردم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی همچنین حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را مقدمه‌ حضور در انتخابات دانست و افزود: حضور مردم همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری بستر حضور پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه سیاسی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از اعزام بیش از 7 هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره) از استان خبر داد و گفت: سال گذشته هم 11 هزار و 564 نفر با 300 دستگاه اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی تأکید کرد: تبیین ضرورت بزرگداشت نام و آرمان‌های امام خمینی(ره) از محورهای مهمی بوده که توجه جدی به آن ضروری است./9457/پ202/غ

ارسال نظرات