۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۹۳۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

اجازه تبلیغات انتخاباتی را در برنامه های مناسبتی نخواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برخی از جریانات و گروه های سیاسی با گفتن مطالبی مانند این‎که «هدف مردم از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی نبود» می خواهند انقلاب را به نفع خود مصادره کنند.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد در محل فرمانداری اهواز گفت: ستاد برگزاری رحلت حضرت امام(ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد از ماه گذشته در استانداری خوزستان برگزار و در آن 6 کمیته مراسم و شهرستان ها، مساجد و جوانان، تبلیغات و اطلاع رسانی، اصناف و کارگری، پشتیبانی و اعزام تشکیل شد.

وی افزود: تأکید بسیاری شده که امسال به صورت ویژه انجام شود و نقطه آغازی برای باشکوه برگزار شدن آن در سال های آینده باشد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه امام فرمود روز 15 خرداد برای همیشه عزای عمومی است اظهارداشت: به گفته امام(ره) 15 خرداد فریاد کوبنده مستضعفان است بر مستکبران؛ عبارت هایی که امام(ره) در هیچ جایی به این عناوین اشاره نکرده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: برخی از جریانات و گروه های سیاسی با گفتن مطالبی مانند اینکه «هدف مردم از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی نبود» می خواهند انقلاب را به نفع خود مصادره کنند.

وی حضور حداکثری و با بصیرت در انتخابات را یک وظیفه دانست و اظهارداشت: در برگزاری مراسم های معنوی و فرهنگی وارد هیچ گونه خط و خطوط سیاسی نخواهیم شد و در محوطه برگزاری برنامه ها اجازه تبلیغات انتخاباتی به کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر را نخواهیم داد./9462/پ203/غ

ارسال نظرات