۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۹۴۳
استاد حوزه علمیه:

انتخابات ایران مظهر تجلی اراده و مشارکت مردم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به این که حضور ارزنده مردم در انتخابات امسال حماسه ای ماندگار خلق خواهد کرد، بیان داشت: همگان باید در راستای تحقق حماسه سیاسی تلاش لازم را داشته باشند.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که مهم ترین مصداق حماسه بزرگ سیاسی، حضور پرشور ملت سرافراز ایران اسلامی در انتخابات است، گفت: این حضور ارزنده سبب خنثی شدن نقشه ها و توطئه های دشمنان خواهد شد.


وی با اشاره به این که حضور ارزنده مردم در انتخابات امسال حماسه ای ماندگار خلق خواهد کرد، بیان داشت: همگان باید در راستای تحقق حماسه سیاسی تلاش لازم را داشته باشند.


استاد حوزه علمیه با بیان این که انتخابات ایران مظهر مردم سالاری، تجلی اراده و مشارکت مردم است، گفت: همه کاندیدای انتخابات باید پایبند به قانون بوده و قانون مداری را به نحو ارزنده ای در خود نهادینه کنند.


حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: سال 92 باید سال خلق حماسه های عظیم اقتصادی و فتح قله های پیشرفت و تعالی در بخش های مختلف جامعه باشد.


وی با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: اگر ملتی در بخش های مختلف سیاست و اقتصاد حماسی عمل کند، توان آن را خواهد داشت تا در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت داشته باشد.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که تلاش، ایثار، از خود گذشتگی و تحمل سختی ها لازمه کار حماسی است، گفت: همه تلاش لازم باید در راستای تحقق رهنمودهای والای رهبر معظم انقلاب در جامعه وجود داشته باشد.


حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر این ولایت پایه و اساس نظام اسلامی است، ادامه داد: همه خدمتگذاران باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ملاک و معیار عمل خود قرار داده تا حرکت کل جامعه در جهت تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.


وی ادامه داد: هر کس در هر جایگاهی که باشد باید همه رفتارش مطابق خواست رهبر معظم انقلاب باشد./950/ت303/ب

ارسال نظرات