۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۶۹۰۸۶
به مناسبت ارتحال امام خمینی و قیام 15 خرداد؛

ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از ویژه برنامه های بیست و دومین سالگرد امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد خبرداد.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: از مهم ترین برنامه هایی که همزمان با رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد برگزار می شود «همایش تبیین اندیشه های امام راحل(ره)» در استان خواهد بود.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این همایش تخصصی، تبیین هرچه بیشتر تفکر و اندیشه های امام برای مردم به ویژه جوانان است، تأکید کرد: اندیشه های ناب امام خمینی(ره) نقشه راه نظام و ملت جمهوری اسلامی در طول انقلاب بوده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به برخی از برنامه های محوری در این ایام اشاره و تصریح کرد: چاپ بیش از ده هزار جلد کتاب و بروشور ویژه رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، اعزام علاقهمندان جهت شرکت در مراسم سالگرد امام راحل، ساماندهی هیأت های مذهبی در دو روز چهاردهم و پانزدهم خرداد و برگزاری محفل های انس با قرآن کریم از برنامه های محوری خواهند بود.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به زمان برگزاری این همایش در استان تصریح کرد: زمان برگزاری این مراسم همزمان با بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در 23 شهرستان استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین به همزمان بودن تبلیغات انتخابات با رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد اشاره کرد و گفت: در مراسم های محوری تبلیغات انتخاباتی ممنوع خواهد بود.

حجت الاسلام سروستانی در پایان با بیان این که هیأت ها و نهادهای فرهنگی نقش ویژه ای در تحقق حماسه سیاسی دارند، تأکید کرد: بهره مندی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را برای ملت هموار خواهد کرد./9458/ت303/غ

 

ارسال نظرات