۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۶۹۲۷۸

17هزار زائر همدانی به مرقد امام خمینی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی همدان گفت: امسال 17 هزار نفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
سالگرد ارتحال امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، محمد جواد بیات، دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) همدان، امروز در ششمین کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام (ره) اظهار کرد: به مناسبت سالگرد قیام 15 خرداد و بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام در استان همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور در راستای برگزاری باشکوه این مراسمات 9 ستاد اصلی و 10 کمیته شهرستانی برنامه های این ایام را برگزار می کنند.

بیات تصریح کرد: مراسمات عزاداری با حضور هیأت های مذهبی و اقشار مختلف مردم در روزهای 13 و 14 خرداد در همدان برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام در همدان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تشکیل ستاد های ویژه برنامه هایی را پیش بینی کرده که این برنامه ها از 13 خرداد با اعزام 17هزار و 500 زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز می شود.

وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در تمام شهرستانها با برنامه های فرهنگی همچون برپایی 10 نمایشگاه عکس و کتاب، بر پایی 40 ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری مراسم ویژه در سطح 27 شهر و همچنین در سطح روستاهای استان همدان همراه خواهد بود.

بیات از حضور سخنران ویژه کشوری، در 14 و 15 خرداد در همدان خبر داد و گفت: سایر برنامه های گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد نیز در استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود./967/پ203/ب

ارسال نظرات