۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۶۹۲۸۲
در قالب پاتوق انتخاباتی؛

سنجش گفتمان کاندیداها با گفتمان انقلاب در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه ها و گفتمان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کافه انتخاباتی «خط کش» مشهد، با گفتمان انقلاب مقایسه می شود.
انتخابات

مجتبی مختاری، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب قرارگاه ولی امر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تشکیل ستاد مردمی پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب در آستانه برگزاری انتخابات از سوی جبهه فرهنگی انقلاب این مرکز خبر داد و گفت: این ستاد با ایجاد کمیته های تخصصی در خصوص تبیین گفتمان انقلاب منطبق بر بیانات رهبر معظم انقلاب و گردآوری برنامه و گفتمان کاندیداها فعالیت می کند.

 

وی، ترویج گفتمان انقلاب و رهنمودهای رهبری و بالا بردن قدرت تشخیص مردم را از اهداف راه اندازی این ستاد، عنوان و تصریح کرد: حاصل تحقیقات انجام شده به صورت جزوات مختلف، پادکست های رادیویی، نرم افزار، اینفوگرافی، امور گرافیکی، نشریه و نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.tatbigh.com در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

دبیر ستاد پاسداری از ارزش های انقلاب قرارگاه ولی امر با تأکید بر ضرورت نگاه تطبیقی و شاخص محور به برنامه های نامزدهای انتخاباتی، اظهار داشت: این ستاد در کنار ستادهای شخص محور که در سطح شهر فعالیت دارند، به صورت مبنایی به معرفی و مطالبه آرمان های انقلاب از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می پردازد.

 

مختاری ادامه داد: همچنین به منظور تبیین عینی مبانی انقلاب و مقایسه دیدگاه کاندیداها نسبت به آن، ایجاد شور انتخاباتی و تحقق هرچه بهتر حماسه سیاسی، با راه اندازی ساختمانی به نام «خط کش؛ پاسخی برای انتخابات» در حاشیه میدان تقی آباد مشهد، برنامه کاندیداها به صورت تجسمی و تصویری با گفتمان انقلاب تطبیق داده می شود.

 

وی، تشکیل پاتوق های انتخاباتی با حضور صاحب نظران، برگزاری جلسات گفتمانی، تریبون آزاد مردمی، پخش برنامه های تلویزیونی کاندیداها، برپایی نمایشگاه و پخش کلیپ ها و مستندهای تولیدی  را از برنامه های ساختمان خط کش عنوان و خاطرنشان کرد: این ساختمان از شنبه هفته آینده 11 خردادماه در محل میدان تقی آباد مشهد افتتاح خواهد شد./930/ت302/ب 

ارسال نظرات