۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۶۹۲۸۶

شرکت 19 هزار نفر از آذربایجان‌شرقی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از شرکت 19 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد در استان آذربایجان شرقی پرداخت.


وی با بیان این‌که 19 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم بهشت زهرای تهران خواهند شد، اظهار داشت: تعدادی از مردم استان نیز خارج از کاروان های اعزامی، با اتومبیل های شخصی خود در آستانه 14 خرداد به سمت تهران حرکت می کنند.


حجت الاسلام تقی زاده همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام امت در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با 14 خرداد با حضور و سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار خواهد شد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: وژه برنامه گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد نیز روز چهارشنبه هفته آینده با حضور و سخنرانی آیت الله اختری، رییس مجمع جهانی اهل بیت در مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار می شود.


وی خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در ویژه برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در سراسر استان شد و گفت: کمیته های گرامیداشت 14 و 15 خرداد از ماه‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده اند که مهم ترین فعالیت ها در کمیته اعزام صورت گرفته که مسؤولیت اعزام کاروان های میثاق با ولایت را بر عهده دارد.


حجت الاسلام تقی زاده از برگزاری صدها برنامه فرهنگی، معرفتی و بصیرتی در روزهای 14 و 15 خرداد خبر داد و گفت: با توجه به این‌که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز 24 خرداد قرار گرفته ایم، برخی از برنامه های این ایام نیز رویکردی انتخاباتی با هدف ترویج شاخص های ولایی در انتخاب اصلح خواهد داشت./935/ت303/ب

ارسال نظرات