۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۶۹۳۲۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

توهین وهابیت به مقدسات خللی در اراده شیعیان ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که توهین وهابیت به مقدسات اسلامی ذره‌ای از عشق و علاقه شیعیان به اهل بیت کم نخواهد کرد، گفت: شیعیان با چنین اقداماتی محکم تر از قبل می‌شوند.
دکتر سيد محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید‌ محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌پیش از ظهر امروز در سفر به قم از کارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین(ع) بازدید کرد و از نزدیک در روند اجرای این پروژه قرار گرفت.
وی در این بازدید طی سخنانی، توهین به مقدسات از سوی وهابیت را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: آنها فکر می‌کنند با تخریب قبور ائمه اطهار(ع) و اماکن مقدس می توانند روحیه شیعیان را تضعیف کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هتک حرمت به قبر حجر بن عدی، اظهار کرد: شیعیان با چنین اقداماتی محکم تر از قبل می‌شوند و عشق آنها به اهل بیت(ع) نیز بیشتر می شود.
حسینی در ادامه همچنین از حضرت آیت‌الله سیستانی به خاطر کمک به ساخت ضریح جدید امامین عسکریین(ع) تشکر و قدردانی کرد.
وی بیان داشت: ساخت ضریح برای ائمه اطهار(ع) نشانه عشق و علاقه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت است و با این اقدامات خود نشان می‌دهند که هیچگاه از مسیر ولایت فاصله نخواهند گرفت.
در ادامه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام لاجوردی به ارائه گزارشی از روند ساخت ضریح امامین عسکریین(ع) پرداخت.
وی گفت: در ساخت این ضریح از 4 هزار و 500 کیلو نقره، 70 کیلو طلا و 11 هزار کیلو چوب ساج استفاده شده است./927/پ202/پ
ارسال نظرات