۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۶۹۳۶۷
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

استقرار 960 شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری، مجریان انتخابات را امانت داران رأی مردم دانست و گفت: ما تنها مجری برگزاری انتخابات هستیم و هیچ کسی حق ندارد از اموال و امکانات دولتی و عمومی استفاده کند که در صورت مشاهده به شدت برخورد می کنم.
علي اصغر عنابستاني ، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز، در گردهمایی روحانیان این استان، به شرایط حساس کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مؤظف هستیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم؛ چرا که خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب با هر معنا و تعبیری ضرورت دارد.

عنابستانی با اشاره به وظیفه خطیر مجریان برگزاری انتخابات ابراز داشت: هم زمانی دو انتخابات با هم که یکی محلی ترین انتخابات کشور هست و دیگری ملی ترین اتخابات کشور، دلالت بر سختی و سنگینی کار دارد.

استقرار 960 شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری

وی از استقرار 960 شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با توجه به تلفیق انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری، تعداد شعب اخذ رأی نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این که 25 هزار نفر مسؤول برگزاری انتخابات در استان هستند، افزود: مبنای برگزاری ما انتخاباتی سالم و بدون حاشیه است.

هیچ کس حق ندارد در انتخابات از امکانات دولتی به نفع شخص یا حزبی خاص استفاده کند

عنابستانی مجریان انتخابات را امانت داران رأی مردم دانست و اظهار داشت: ما تنها مجری برگزاری انتخابات هستیم و هیچ کسی حق ندارد از اموال و امکانات دولتی و عمومی استفاده کند که در صورت مشاهده به شدت برخورد می کنم.

وی به ساختارهای قوی نظارتی استان برای انتخابات اشاره کرد و گفت: ما بی طرف هستیم و بی طرفیمان را داد می زنیم و در عمل به همگان نشان می دهیم.

عنابستانی به ضرورت تبیین شرایط و شاخص ها تأکید کرد و ادامه داد: روحانیت برای دعوت پرشور مردم و تبیین شرایط انتخابات با همه توان میدان وارد میدان شود؛ چراکه تبلیغات صدا و سیما خوب است اما برای تحقق انتظار رهبر معظم انقلاب کافی نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را اوج و اصل حماسه بیان کرد و افزود: حضور همه جانبه مردم به نظام و انقلاب مصونیت می بخشد./9457/پ202/غ

ارسال نظرات