۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۴۰۵
مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان:

حضور جناح ها با کاندیدایی واحد سبب حضور حداکثری می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان حضور جناح ها با کاندیدایی واحد را سبب حضور حداکثری مردم دانست و گفت: باید عقلای قوم، سران و بزرگان احزاب تا دیر نشده تصمیم بگیرند تا آرا از حالت ابهام خارج شود و شرایط مشارکت در انتخابات برای مردم بهتر فراهم شود.
اخبار انتخابات

حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهانی، مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان ابراز داشت: ما به دنبال خلق حماسه سیاسی هستیم که مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی است و این مسأله جز با آمدن همه ظرفیت ها و تلاش دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروان راستین شهدا و امام شهدا و فرمایشات رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران میسر نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به دو دهه فعالیت سیاسی و شرکت و حضور جدی درصحنه های سیاسی و ستادهای انتخاباتی طرحی را برای مشارکت حداکثری مردم دراین انتخابات سرنوشت ساز دارم.

 مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان با توجه به لیست هشت نفره که از سوی شورای نگهبان اعلام شده گفت: اگر آقای هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی از سید حسن روحانی حمایت صریح کنند و دکتر عارف نیز به نفع دکتر روحانی انصراف بدهد، جبهه ای متحد از اعتدالیون و اصلاح طلبان ایجاد می شود.

 حجت الاسلام  ملکیان در ادامه بیان داشت: از سوی دیگر اگر در جبهه اصول گرایان از میان اشخاص گوناگون همچون قالیباف، حداد عادل، ولایتی و جلیلی یک نفر منتخب شود و بقیه به نفع یک نفر کنار بروند، در میان این جبهه هم یک قدرت واحدی شکل می گیرد و در نهایت درمیان مردم نیز یک شور و اتفاق جدیدی به وجود می آید و سمت و سوی انتخابات به طرف اصلح شکل می گیرد.

وی درباره کاندیداهای مستقل ابراز داشت: کاندیداهای مستقل هم فعالیت خودشان را داشته باشند که به واقع در حد آن دو جبهه نخواهد بود.

این استاد و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: هر شخصی که ازمیان این دو جبهه انتخاب شود سودش به نفع مردم و نظام خواهد بود؛ از این رو باید عقلای قوم و سران و بزرگان جبهه ها تا دیر نشده تصمیم بگیرند تا آرا از حالت ابهام خارج شود و شرایط مشارکت و انتخاب برای مردم بهتر فراهم شود./939/ت303/غ

ارسال نظرات