۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۹۴۷۰
حجت الاسلام محمدی در افتتاحیه مسابقات قرآن:

عزت و عظمت ما در گرو حماسه حصور در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به این‌که ملت مسلمان ایران طی سی و چهار سال گذشته به برکت قرآن و ولایت بر دهان دشمنان زده است،گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات ما را کمرنگ کند و موجب تضعیف آن بشود اما اگر عزت و عظمت می‌خواهیم، باید با حضور خود در انتخابات حماسه بیافرینیم.
علي محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز جمعه دهم خرداد ماه در آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی ابراز داشت: در این دوره از مسابقات دو نفر که یکی قاری و دیگری حافظ کل قرآن است، به عنوان نماینده ایران به رقابت می پردازند و هفتاد نماینده از کشورهای اسلامی و قاره های مختلف جهان حضور دارند.

 

 

 

وی در ادامه اظهار داشت: هویت، هستی، سعادت و خوشبختی ما بر محور قرآن و این کتاب آسمانی است و در جمهوری اسلامی ایران به حفظ، مفاهیم و آموزش و آشنایی با قرآن و تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای می‌شود.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که ایران رتبه خوبی در بین کشورها به‌دست آورده و این بدون عنایت رهبری نظام جمهوری اسلامی ممکن نیست، افزود: ما هرچه داریم از قرآن داریم و بیداری اسلامی به برکت قرآن به‌وجود آمده است.

 

 

 

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر این‌که دشمن‌ستیزی و قیام در برابر دشممن و کسانی که با آزادی انسان‌ها مقابله می‌کنند عمل صالحی است، بیان داشت: قرآن از این یاد می‌کند و می‌فرماید هر اقدامی که باعث عصبانیت کفار و دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) شود، خدا برای او عمل صالح می‌نویسد.

 

 

 

 

وی با اشاره به این‌که ملت مسلمان ایران طی سی و چهار سال گذشته به برکت قرآن و ولایت بر دهان دشمنان زده است، ابراز داشت: دشمن می‌خواهد انتخابات ما را کمرنگ کند و موجب تضعیف آن بشود اما اگر عزت و عظمت می‌خواهیم، باید با حضور خود در انتخابات حماسه بیافرینیم./956/پ202/ع


ارسال نظرات