۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۶۹۵۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

اندیشه های امام خمینی احیاگر فرهنگ و هویت دینی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که اندیشه های امام خمینی(ره) موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران شد، گفت: امام خمینی(ره) با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، امروز ما موظفیم اندیشه و افکار والای امام راحل را به نسل های آینده منتقل کنیم.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین امروز در جمع روحانیت مرکز استان با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را ولایت فقیه نامید و افزود: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند.

 

وی با بیان این که ایشان منادی وحدت در جهان اسلام بود، گفت: امروزه این مهم در جریان بیداری اسلامی منطقه به خوبی نمود عینی یافته است.


این مسؤول، تشکیل حکومت اسلامی را یکی دیگر از مهم ترین دستاوردهای امام راحل دانست و گفت: اندیشه‌های متعالی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از عوامل مهم تأثیرگذار در نشر و ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای انقلاب به سایر نقاط جهان است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار داشت: امروز شاهدیم با گذشت 24 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افکار و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) به حقیقتی همیشه جاری در جهان بشریت به ویژه در جوامع اسلامی تبدیل و موجب تحولات شگرفی در جهان اسلام شده و همه این انقلاب ها و بیداری کشورهای منطقه ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی امام راحل دارد.


وی با بیان این که اندیشه های امام خمینی(ره) موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران شد، گفت: امام خمینی(ره) با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، امروز ما موظفیم اندیشه و افکار والای امام راحل را به نسل های آینده منتقل کنیم.


این مسؤول خاطرنشان کرد: آنچه امروز نیاز جامعه به ویژه نسل جوان است، تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) است که در این راستا می طلبد هریک از متولیان در حوزه مأموریت خود نسل جوان را نسبت به بیان اندیشه های امام راحل آشنا کنند و این مهم مستلزم برنامه ریزی مشخص و جامع است.


وی اظهار داشت: سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ایام مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان است که باید از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذاری کرد، ابهت ابرقدرت ها را شکست و برای ملت ایران عزت و عظمت به ارمغان آورد و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه امام خمینی(ره) شاهد دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف در سطح جهان هستیم.

 

این مسؤول افزود: امروز رسالت بزرگ نشر افکار امام راحل را بر عهده داریم بنابراین باید همواره اندیشه های والای امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای انقلاب گام برداریم./950/پ202/ب

ارسال نظرات