۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۶۹۶۷۳
آیت‌الله نوری همدانی:

محاسبات اتاق فکر دشمن با حضور حداکثری مردم بهم می ریزد

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله نوری همدانی بر ضرورت حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبری در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت:‌ حضور پر رنگ مردم در انتخابات توطئه‌های اتاق فکر دشمن را خنثی می‌کند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی گرامیداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد، مسأله انقلاب اسلامی را یکی از رخدادهای بزرگ و مهم خواند.
وی با بیان این‌که بعد از وفات پیامبر برنامه‌های ایشان با انحراف مواجه شد، ابراز کرد:‌ عاشورا با این انحراف مقابله کرد و مردم را به صراط مستقیم بازگرداند.
این مرجع تقلید ادامه داد: از آن زمان به بعد عاشورا به عنوان الگویی برای همه آزادیخواهان تبدیل شد تا با تأسی از آن با انحرافات مبارزه کنند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز استکبار جهانی مسلمانان و علما را منزوی کرده و به حاشیه برد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) کار انبیای الهی را انجام داد و رسالت الهی را بدون هیچ ترسی تبلیغ کرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به قیام خونین 15 خرداد 42، گفت: عاشورا در انقلاب اسلامی ما نقش مهم و تأثیرگذاری دارد و آنچه که خرداد را خرداد کرد عاشورا بود.
وی با تأکید بر این‌که انقلاب ما ظرفیتی دارد که هیچ مکتبی از آن برخوردار نیست، ابراز کرد: یکی از مشکلات اساسی جهان اسلامی وهابیت است که با پول نفت عربستان و برخی از کشورهای دیگر منطقه در حال رشد است.
این مرجع تقلید رفتار نا مناسب وهابیت با زوار ایرانی را مورد نکوهش و بر ضرروت قیام علیه وهابیت تأکید کرد و افزود: وهابیت امروز با نام اسلام به کوبیدن مسلمانان و هتک حرمت علیه مقدسات مشغول است.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که وظیفه امروز مسلمانان نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت:‌ هدف استکبار جهانی از جنگ با سوریه و کشورهای منطقه کوبیدن اسلام، تشیع و رسیدن به ایران است، اما بیداری و هوشیاری مردم سدی در برابر آنها شده است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، خواستار تحقق حماسه سیاسی از سوی مردم شد و ابراز کرد: همه باید تمام تلاش خود را برای تحقق حماسه مد نظر رهبری انجام دهند و توطئه‌های اتاق فکر دشمن که برای کم رنگ شدن حضور مردم است را خنثی کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات