۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۶۸۲
معاون آموزشی حوزه‎‌های علمیه آذربایجان غربی:

تقویت گفتمان انقلاب با حضور در انتخابات راهکار برون‌رفت از تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی حوزه ‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: با حضور گسترده مردم مواضع کشورهای منطقه و ابرقدرت‌های جهانی در برابر گفتمان ایران اسلامی تغییر می‌ کند و این خود عاملی مهمی برای برون رفت از حلقه فشار تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی است.
تحريم

حجت‌الاسلام حبیب مقدم، معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: اقتدار حاکمیت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل و مجامع جهانی با مشارکت گسترده مردم  در انتخابات تثبیت می‌شود.

 

به گفته وی، حضور پرشور در انتخابات نشانه بارزی از مردمی‌بودن ارزش‌ها، آرمان‌ها و تئوری‌های حاکمیتی انقلاب است.

 

این مسؤول مشارکت جدی در صحنه سیاسی کشور را بیانگر مردمی‌بودن نظام دانست و اضافه کرد: انتخابات حاکمیت مطلق دموکراسی است و بدون شک جمهوریت یک نظام دینی با برگزاری انتخابات آزاد، سالم و پرشور تجلی و عینیت می‌یابد.

 

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات جدی تر، پرشور‌تر و آگاهانه باشد ضریب مصونیت دستاوردهای مختلف انقلاب در تمامی عرصه ها بیشتر می‌شود.

 

حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: با حضور گسترده مردم مواضع کشورهای منطقه و ابرقدرت‌های جهانی در برابر گفتمان ایران اسلامی تغییر می کند و این خود عامل مهمی برای برون رفت از حلقه فشار تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی است.

 

وی معتقد است که حضور و حمایت ‌های مردم، ارکان اصلی قدرت نظام و همچنین رییس جمهور و فعالان کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است تا جایی که رییس جمهور بدون حمایت و غاطبه مردمی نمی‌تواند به شایستگی از حقانیت و منافع ملت در مجامع ملی و فراملی دفاع و صیانت کند.

 

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هر رأی که در 24 خرداد به صندوق‌ها انداخته می‌شود در واقع رأی به تایید ارکان اصلی نظام و انقلاب است و هر چه حضور مردم گسترده باشد بیانگر شأن و جایگاه نظام و ارزش‌های آن در میان آحاد مختلف مردم بوده که با گذشت بیش از سی دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر خواست آرمانی خود در تحقق حاکمیت دینی و اسلامی تأکید دارند./936/ت302/ب 

ارسال نظرات