۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۶۹۷۴۲
مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف خواستار شد:

ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری رسا ـ دبیر چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی پیگیری مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب را عامل تجسم عینی قرآن در زندگی و جامعه دانست و خواستار ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و پاسخ‌گویی به نیاز جامعه قرآنی شد.
معصومه فرزانه، مسؤول كميته امور بانوان سازمان اوقاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه فرزانه، مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، در این همایش به ارائه گزارشی از روند برگزاری چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی پرداخت و گفت: اگر مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری به وسیله مدیران و مسؤولان کشوری پیگیری و محقق شود ما شاهد پیشرفت تجسم عینی قرآن در زندگی و جامعه خواهیم بود.
دبیر چهارمین همایش زنان فعال قرآنی با بیان این‌که هدف از برگزاری این همایش ایجاد ظرفیت عظیم جامعه قرآنی بانوان، تبیین و معرفی آنها به جامعه است، ابراز داشت: فرهیختگان قرآنی در جامعه زیاد هستند اما به دلیل حرکت‌های مظلومانه‌ای که دارند، برای مردم شناخته شده نیستند، این فرهیختگان تکلیفی را برای مسؤولین فرهنگی ایحاد می‌کنند که زمینه ظهور و بروز استعداد فعالان قرآنی را در کشور فراهم کنند.
مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و پاسخ‌گویی به نیاز جامعه قرآنی شد و بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی در کشور تأکید کرد.
وی با بیان این‌که برای چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی 300 نفر به دبیرخانه معرفی شدند، افزود: از این 300 نفر، 250 نفر از سوی مراکز و سازمان‌های مختلف معرفی شده و 50 نفر نیز خود فرم شناسایی را با مدارک مورد نظر برای ما فرستاده بودند و افتخار داریم که امروز میزبان بانوانی هستیم که در روستاها، مدیریت آموزش قرآن را بر عهده دارند و امروز از آن‌ها تجلیل و تقدیر خواهد شد.
فرزانه در پایان از دائمی بودن دبیرخانه همایش بانوان فعال قرآنی خبر داد و اعلام داشت: فرم شناسایی نخبگان قرآنی از طریق سایت سازمان اوقاف در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و بانوان فعال قرآنی می‌توانند از این طریق با این دبیرخانه مرتبط شوند. /9590/پ202/ص
ارسال نظرات