۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۶۹۷۶۹
سه دهه اقتدار اسلامی(2)؛

رییس مرکز اسلامی برزیل: مسلمانان آمریکای لاتین در آرزوی داشتن رهبری نظیر امام خامنه‎ای هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اسلامی برزیل، رهبری امام خامنه‎ای را ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) دانست و گفت: مسلمانان آمریکای لاتین در آرزوی داشتن رهبری مانند امام خامنه‎ای هستند.
شيخ طالب الخزرجي رئيس مرکز اسلامي برزيل


حجت الاسلام طالب الخزرجی رییس مرکز اسلامی برزیل و عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن بیست و چهارمین سال زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای اظهار داشت: امام خامنه‎ای حقیقتا ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است. مسلمانان کشورهای آمریکای لاتین عشق و علاقه بسیار عجیبی نسبت به حضرت آیت الله خامنه‎ای دارند و در آرزوی رهبری مانند ایشان هستند.

 

وی با حمایت به مواضع ضداستکباری حضرت آیت الله خامنه‎ای تصریح کرد: تفکر بعضی از ملت‎ها مبنی بر دوستی با استکبار جهانی برای دستیابی به آسایش و رفاه را غلط امری غلط است. حقیقت این است که دوستی با استکبار جهانی و دراز کردن دست به سوی آنان مایه ننگ و بدبختی ملت‎هاست.

 

رییس مرکز اسلامی برزیل همچنین با تسلیت فرا رسیدن بیست و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: گفتمان امام خمینی(ره) بیشترین تاثیر را بر بیداری ملت‎های انقلابی منطقه داشته است.


شیخ طالب الخزرجی افزود: علما و بزرگان زیادی مانند شیخ محسن الامین، سید محمد باقر الصدر و سید جمال الدین افغانی پیرامون بیداری و انقلاب اسلامی سخن گفته‎اند اما حقیقتا امام خمینی تنها کسی بود که قطار انقلاب را به حرکت درآورد، به همین علت انقلاب اسلامی تاثیر بسیاری نه فقط در ایران بلکه در همه جهان گذاشته است.

 

وی امام خمینی را یاری رسان مستضعفین عالم دانست و گفت: سخنان این شخصیت عظیم و مخلص، مایه آرامش مستضعفین عالم است. سخنان امام(ره) بر دل‎ملت ‎ها نشست و مایه حرکت آنان شد.

 
رییس مرکز اسلامی برزیل، اعتماد به آمریکا را اعتماد به شیطان دانست و افزود: آمریکا هیچ مصلحت و منفعتی را برای مردم جهان نمی‎خواهد، بلکه به دنبال منافع خود و رژیم صهیونیستی است؛ بنابراین ما باید بعد از توکل بر خدا، بر توان و داشته‎های خود اتکا کنیم./994/ب911/ک

ارسال نظرات