۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۶۹۸۲۶

وحشت من و تو از مشت های گره کرده نامزد ریاست جمهوری

خبرگزاری رسا ـ نامزد ریاست جمهوری که با مشت های گره کرده شعارهای ضد غربی را تکرار می کند، تصویری نیست که کارشناسان غرب را نسبت به تغییر سیاست های جمهوری اسلامی امیدوار کند.
من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، به نقل از شبکه من و تو وزیر امور خارجه آمریکا گفت: انتظار زیادی وجود ندارد که انتخابات ریاست جمهوری در ایران، محاسبات مربوط به برنامه اتمی این کشور را تغییر دهد.


من و تو در ادامه بر اساس گزارشی از واشنگتن پست گفت که جان کری در کنفرانس خبری مشترک با گیدو وستروله وزیر خارجه آلمان در واشنگتن تکرار کرد: قابل قبول نیست ایران اسلحه اتمی داشته باشد.


او اضافه کرد: ایران نیاز دارد توجه کند که شکیبایی بین المللی که نسبت به برنامه اتمی تهران وجود دارد در حال کاسته شدن است.


این در حالی است که برخی از رسانه های غربی ضمن اشاره به حمایت های جناح محافظه کار جمهوری اسلامی از سعید جلیلی، نسبت به تغییر سیاست های خارجی و اتمی ایران به دیده تردید می نگرند.


بنابر این گزارش؛ نامزد ریاست جمهوری که با مشت های گره کرده شعارهای ضد غربی را تکرار می کند، تصویری نیست که کارشناسان غرب را نسبت به تغییر سیاست های جمهوری اسلامی امیدوار کند.


این خبرگزاری خاطر نشان کرد که با این وجود به نظر نمی رسد امیدی به مذاکرات سازنده میان غرب و ایران بر سر برنامه مناقشه برانگیز اتمی این کشور هم وجود داشته باشد./ 1421/9161/خ

ارسال نظرات