۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۸۶۹
آیت الله کعبی:

باید فردی را انتخاب کنیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی از او وحشت داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی راهبردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را غیرقابل تغییر دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب هر فردی به عنوان ریاست جمهوری تغییری در این راهبرهای ایجاد نخواهد کرد.
آيت الله کعبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر یکشنبه در جمع حلقه‌های صالحین استان گیلان در رشت، با تأکید براین که جامعه مدرسین به طور رسمی از هیچ گزینه ای در انتخابات حمایت نخواهد کرد، گفت: اما در عین حال اعضای این مجموعه همانند دیگر مردم کشورمان دارای نظر هستند. 

 

وی با بیان این که هیچ نهادی نمی تواند نظر خود را در انتخابات به مردم تحمیل کند، تأکید کرد: گفتمان امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی مهم ترین شاخص در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است و این مردم هستند که آن فرد را انتخاب خواهند کرد.

 

آیت الله کعبی در ادامه سخنان خود راهبردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را غیرقابل تغییر دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب هر فردی در ریاست جمهوری تغییری در این راهبرهای کلی ایجاد نخواهد کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید براین که فردی باید رییس جمهور شود تا با این راهبرها همسو بوده و بتواند آنها را به پیش ببرد، افزود: افراد نمی توانند تغییری در این راهبرهای اساسی نظام ایجاد کنند.

 

آیت الله کعبی انتخاب اصلح را زمینه ساز اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران باید با توجه به معیار قرار دادن شاخص ها فرد اصلح را برای کشورمان انتخاب کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رییس جمهور آینده باید بتوانند مشکلات کشور را حل کند، افزود: رییس جمهوری که حاشیه ساز باشد توان حل مشکلات را نخواهد داشت.

 

آیت الله کعبی در ادامه سخنان خود با بیان این که گزینه اصلح به راحتی در رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی مشخص و پیدا است، تصریح کرد: اگر به شاخص ها و معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنیم می توانیم به راحتی گزینه اصلح را انتخاب کنیم.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: کاندیدای اصلح کسی است که بتواند در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی با شجاعت ایستادگی کند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که تعدادی از کاندیداها به دنبال خط سازش با دشمن هستند، گفت: در مقابل کاندیدایی نیز ممکن است آنقدر ایستادگی و مقاومت کند و جلو رود تا دشمن را به ستوه درآورد.

 

وی در ادامه سخنان خود انتخابات را سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم راه و آرمان های شهدا دانست و افزود: آحاد جامعه اسلامی باید با حضور حداکثری خود در 24 خرداد بار دیگر حماسه ای دیگر خلق کنند.

 

آیت الله کعبی با تأکید براین که مردم باید در انتخاب اصلح به شاخص های توجه داشته باشند، افزود: باید کسی را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی از او وحشت دارند./950/پ202/ج

ارسال نظرات