۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۶۹۹۱۱
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان:

نیازمند رییس جمهوری در طراز انقلاب هستیم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان گفت: رییس جمهور منتخب مردم باید افزون بر داشتن روحیه استکبار ستیزی و توانایی مدیریت کشور شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی باشد.
سردار حسن شاهوار، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، شامگاه شنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه، در آیین بدرقه از ده هزار خوزستانی جهت اعزام به مرقد امام خمینی(ره)گفت: امام(ره) در حادثه طبس با قدرت، اقتدار و بدون این‎که احساس ترسی به خود راه دهد بر علیه آمریکا موضع گرفت و به شدت در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

وی افزود: امام(ره) در برخورد با استکبار جهانی با وجود این‎که کشور در جنگ بود همواره بر علیه آمریکا و استکبار جهانی پیام می داد.

شاهوارپور از ویژگی های دشمن ستیزی امام خمینی(ره) و مباره با آمریکا سخن گفت و اظهارداشت: هنگامی که جنگ ناوهای آمریکایی در حال ورود به تنگه هرمز بودند جمعی از فرماندهان جنگ نزد امام رفته و گفتند که جنگ در حال پیچیده شدن است نظر شما چیست؟

وی ادامه داد: امام فرمود که اگر من آنجا باشم می روم و به ناوهای آمریکایی حمله می کنم و این پیام تبدیل به روحیه ای تبدیل شد که قایق های تندرو رزمندگان اسلام به سوی ناوها حرکت کرده و ناوهای آمریکا نیز هیچ غلطی نکرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان با اشاره به نگرانی مردم و علما درباره ادامه انقلاب گفت: در سال 68 پس از برکناری آقای منتظری همه نگران این بودند که بعد از امام چه اتفاقی می افتد و آیا جایگاه ولایت و هدایت گری متوقف می شود؟

وی تصریح کرد: انقلاب هرگز در جای خود متوقف نشد و مشاهده کردیم که پس از رحلت جانگداز امام(ره) در عرض 24 ساعت شورای خبرگان رهبری فردی را به شایستگی برای رهبر معظم انقلاب انتخاب کردند.

شاهوارپور تأکید کرد: رهبری در تلاطم حوادث پیش رو و پس از جنگ تحمیلی که کشور 5 بار مورد تهدید قرار گرفت به صورت امام گونه این انقلاب را هدایت کردند و هیچ گاه درگیر جنگی همانند جنگ تحمیلی نشدیم.

وی درباره حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات مهم‎ترین مسأله مشارکت مردم است و به عنوان تکلیف باید به دنیا ثابت کنیم که بدون آشوب و بهم ریختگی می توانیم رییس جمهور کشورمان را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان به ویژگی های رییس جمهور در تراز انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از شاخص های بسیار مهم امام و رهبری استکبار ستیزی بوده و هست؛ این‎که برخی ها می گویند «اگر رهبری اجازه بدهد با آمریکا ارتباط برقرار می کنیم» خلاف روحیه استکبارستیزی است.

شاهوارپور تصریح کرد: رییس جمهور منتخب مردم باید افزون بر داشتن روحیه استکبار ستیزی و توانایی مدیریت کشور شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی باشد./9462/پ202/غ

 

ارسال نظرات