۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۶۹۹۵۷

چند خبر کوتاه از شمال غرب

خبرگزاری رسا ـ خلیفه گری ارامنه آذربایجان در آستانه 14 خرداد با انتشار پیامی سالگرد ارتحال امام خمینی را تسلیت گفت.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

 

بنابر این گزارش، در این بیانیه آمده است: سالگرد رحلت جانسوز آن امام عالی مقدار را به حضور رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری، کلیه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی و یکایک هموطنان مؤمن و خداپرست تسلیت می گوییم.

 

این بیانیه اضافه می کند: بدان امید که با استعانت از رهنمودهای ارزشمند آن امام بزرگوار در راه اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران عزیز گام برداریم.

 

مؤسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ولی عصر(عج) جلفا افتتاح شد

 

موسسه قرآنی قائم عصر(عج) جلفا در شهر هادیشهر با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال صبح امروز به بهره برداری رسید.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در حاشیه آئین افتتاح این مؤسسه گفت: موسسه قرآنی قائم عصر(عج) جلفا یکی از فعال ترین موسسات قرآنی شهرستان بوده و نیازمند مکانی ثابت برای ادامه فعالیت ها بود.

 

وی گفت: این موسسه در زمینی به مساحت 315 متر مربع و با زیربنای 218 مترمربع تجهیز و در اختیار قرآن آموزان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و مذهبی است.

 

وی بر لزوم توسعه زیرساخت ها در فعالیت های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و گفت: شهرستان جلفا نیازمند توسعه زیرساختی برای اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی با برنامه ریزی های مدون است.

 

افتتاح خانه عالم در شهرستان اهر

 

خانه عالم روستای قلعه جوق، که در مساحت 70 متر ساخته شده است، با حضور سردار پور جمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا افتتاح شد.

 

فرهاد طالب نسب، مسؤول بسیج سازندگی سراب در مراسم افتتاحیه این خانه گفت: ماموریت های محرومیت زدایی بسیج سازندگی با عنوان قرب کوثر در چند روستای محروم دیگر ادامه خواهد یافت.

 

خانه عالم روستای قلعه جوق با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سراب و با کمک اهالی روستا، در مساحت 70 متر ساخته شده است./935/د101/ب

ارسال نظرات