۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۷۰۰۴۲
کارشناس صدای آمریکا؛

قطعاً سپاه به نفع هیچ کاندیدایی مداخله نخواهد کرد + فیلم

خبرگزاری رسا ـ طبیعی است که فرماندهان سپاه هم در انتخابات به شخص مورد نظرشان رای دهند، به نظر من سپاه پاسداران، در انتخابات دخالت نخواهد کرد.
قطعاً سپاه به نفع هیچ کاندیدایی مداخله نخواهد کرد + فیلم

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا شبکه وابسته به وزارت دفاع آمریکا در خبری به بررسی و تحلیل انتخابات ریاست جمهوری و حضور سپاه در این انتخابات پرداخت.


علیرضا نامور حقیقی، کارشناس این شبکه در همین خصوص گفت: در این انتخابات به نظر من سپاه پاسداران، دخالت نخواهد کرد و قطعاً سپاه به نفع هیچ کاندیدایی در انتخابات مداخله نخواهد کرد.

 


این سخن کارشناس شبکه؛ اصلا برای شبکه صدای آمریکا خوشایند نبود و واکنش مجری خبر را در پی داشت. وی سعی کرد با دلائلی واهی، سپاه پاسداران را متهم به دخالت در انتخابات نماید و در همین خصوص از کارشناس دعوت شده پرسید: سردار سلیمانی علنا کاندیدایی خاص را حمایت کرده است و برخی از فرماندهان دیگر هم همینطور که در رسانه ها مطرح می شود.
کارشناس این شبکه در پاسخ به این سوال گفت: ممکن است یک فرد در جمعی خصوصی حرفی به کسی زده باشد. طبیعی است که فرماندهان سپاه هم در انتخابات به شخص مورد نظرشان رای دهند، ولی این به معنی این نیست که سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان پشت کسی قرار بگیرد.
/1415/9161/خ

ارسال نظرات