۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۷۰۱۳۲
امام جمعه دامغان:

تفکر سیاسی امام خمینی میثاق آزادگان جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان با اشاره به تحول بنیادینی که با قیام امام خمینی(ره) در معادلات جهانی ایجاد شد، گفت: تفکر سیاسی امام راحل راه روشن و میثاق آزادگان امروز جهان است.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

حجت الاسلام سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با اشاره به تحول بنیادینی که به سبب قیام امام خمینی(ره) در معادلات جهانی ایجاد شد، گفت: تفکر سیاسی امام راحل راه روشن و میثاق آزادگان امروز جهان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ترویج ارزش‌های اسلامی و عمل خالصانه را بهترین راه تجدید میثاق ملت ایران با ایشان عنوان کرد و افزود: کوشش مردم و مسؤولان در تحقق همه جانبه اهداف جامعه اسلامی و شیعی، مهر تأییدی بر موفقیت بیش از پیش انقلاب و سبب خوشنودی خداوند و شادی روح بزرگ امام امت خواهد بود.

امام جمعه دامغان، توصیه امام(ره) بر زنده نگاه داشتن یاد قیام مردم در 15خرداد 42 را رهنمودی عالمانه در جهت تبیین ویژگی های قیام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بنیان انقلاب در آن روز پایه گذاری شد و استقامت و ایستادگی امام و مردم و یاران صدیقشان و در رأس آنها رهبری بزرگوارمان این درخت آزادگی را آبیاری کرد تا امروز به بالندگی برسد.

حجت الاسلام ترابی بیان داشت: امام خمینی(ره) در یکی از فرازهای مهم وصیت نامه الهی سیاسی خود به موضوع مهم انتخابات می پردازد و آرای ملت را بزرگ‌ترین سرمایه نظام و کشور می داند و نفع مردم را در هر چه بیشتر شدن این سرمایه عنوان می کند.

وی تأکید کرد: بی شک مردم ما مانند امتحان های گذشته از این آزمون هم سربلند بیرون می آیند و ضمن بیعت مجدد با امام راحل و رهبری در این ایام، با حضور در پای صندوق‌های رأی امنیت و آبروی ایران اسلامی را حفظ و حراست خواهند کرد./938/ت302/س

ارسال نظرات