۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۱۳۶
امام جمعه موقت دامغان:

گفتمان امام خمینی سراسر ایستادگی و مقاومت بود

خبرگزاری رسا _ امام جمعه دامغان، مسیر امام خمینی (ره) از آغاز قیام در سال 42 تا آخرین روزهای عمر پربرکتشان را سراسر ایستادگی و مقاومت عنوان کرد.
حجت الاسلام رستميان، امام جمعه موقت دامغان

حجت الاسلام  محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان اظهار داشت: درخت انقلاب با استقامت عالمانه و رهبری شجاعانه امام خمینی(ره) به بار نشست.

وی با اشاره به آیه 112 سوره هود و یادآوری استقامت پیامبرگرامی اسلام (ص) و سپس پیروان ایشان در مقابل ظلم و مشقت ها، محاصره اقتصادی رسول الله (ص) و یارانشان را درسی برای ملت ما در مقابله با تحریم های سالهای پس از انقلاب دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) دامغان هدایت پیامبرگونه رهبرکبیر انقلاب اسلامی و سپس امام خامنه ای را یادآور شد و افزود: ما فرزندان و امت همان پیامبریم  که با صبری مثال زدنی در مقابل فشار و ظلم مشرکین زمینه تحقق پیروزی نهایی مسلمین را فراهم کرد.

حجت الاسلام رستمیان مسیر امام خمینی (ره) از آغاز قیام در سال 42 تا آخرین روزهای عمر پربرکتشان را سراسر ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می یابیم در تمام مراحلی که مردم و رهبری انقلاب استقامت ورزیده اند پیروزی و موفقیت حاصل شده است.

امام جمعه موقت دامغان تاکید کرد: در شرایط حاضر نیز مردم در مقابل تحریم ها و فشارها وظیفه ایستادگی خود را انجام داده اند و حال نوبت طلوع خورشید پیروزی در پس خلق حماسه انتخابات 24 خرداد ماه است./938/ت303/ع

ارسال نظرات