۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۷۰۱۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه:

انتخاب رییس جمهور سازش‌پذیر خواسته اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سعیدی انتخاب رییس جمهور سازش‌پذیر را از خواسته‌های دشمن دانست و گفت: کاندیدایی که امروز وعده سازش با دشمنان و مستکبران را سر می‌دهد، به یقین خائن به کشور و ملت است.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امروز در مراسم گرامی داشت 14 خرداد در اردبیل، با اشاره به ابعاد شخصیتی و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی (ره) با مبارزات خود از سال 42، بیش از 50 سال در مقابل طاغوت زمانه ایستاد همچنان که نتایج مبارزات امروز در سراسر جهان مشاهده می شود.
 

وی ظهور و بروز انقلاب اسلامی را در 4 مرحله بررسی کرد و افزود: بسترسازی، پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ملت و ایستادگی در مقابل استکبار، استقرار و انتقال رهبری مراحل چهارگانه بروز و ظهور انقلاب می باشد.
 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به مرحله انتقال رهبری، خاطر نشان کرد: بعد از انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس خبرگان به منصب امامت امت، مردم ولایت پذیری محض خود را که تبعیت از رهنمودهای رهبری بود، نشان دادند.
 

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات و سختی های موجود در دوران رهبری انقلاب اسلامی، مردم با تمام توان از ولایت فقیه که رکن رکین انقلاب اسلامی است دفاع کردند.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب گفت: مردم ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت کامل و تبعیت از ولایت فقیه در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های مستکبران ایستادگی می کند.
 

حجت الاسلام سعیدی غلبه بر شیطنت های دشمنان را در تبعیت از رهبری دانست و خاطر نشان کرد: با اطاعت از رهبری با محوریت ائمه اطهار(ع) می توانیم مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم را به زانو درآوریم.
 

وی به ولایتمداری مردم اردبیل در سال های پیروزی انقلاب و عشق و علاقه آنها به ائمه اطهار(س) و حضرت اباالفضل(ع) اشاره کرد و افزود: باید با تبعیت از حضرت زهرا(س) و حضرت اباالفضل(ع) که در ولایتمداری سنگ تمام گذاشتند، اجازه هیچ گونه سوء استفاده به دشمنان را ندهیم.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز پرونده ملت ایران به امام عصر(عج) داده شود، به یقین نمره سیاسی و ولایی ملت بالاتر از 18 خواهد بود.
 

وی افزود: نظیر ملت ایران را در هیچ دوره ای از تاریخ سراغ نداریم که به این اندازه از اسلام و ولایت دفاع کنند.
 

حجت الاسلام سعیدی به موضوع تحریم های دشمنان اشاره کرد و گفت: برخی  مردم را از تحریم ها و پیامدهای آن می ترسانند؛ اما نمی دانند مردمی که سال ها در مقابل دشمنان از جان و مال خود گذشته در برابر تحریم ها و حتی بالاتر از آن هم تسلیم نخواهد شد.
 

وی خاطرنشان کرد: در هر مقطعی که استقامت ملت ایران و دولتمردان دچار تزلزل شده، دشمن با تمام توان در صدد سوء استفاده از خلأهای موجود بوده است.
 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به طرح سه فوریتی توقف سوخت هسته ای در دوران اصلاحات تصریح کرد: اصلاح طلبان در این طرح ننگین و نامه به رهبری برای نوشیدن جام زهر، کوشیدند تا چرخه سوخت هسته ای کشور را به تعطیلی بکشانند.
 

وی انتخاب رییس جمهور سازش پذیر را از خواسته های دشمن دانست و گفت: کاندیدایی که امروز وعده سازش با دشمنان و مستکبران را سر می دهد، قطعا خائن به کشور و ملت است. /937/پ201/س 

ارسال نظرات