۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۷۰۲۰۴
حجت الاسلام آقاتهرانی:

باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که در مقابل غرب بایستد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید رییس جمهوری را انتخاب کنیم که در مقابل غرب بایستد، دکتر جلیلی را مصداق مشخص این شاخص در بین نامزدهای انتخاباتی دانست.
حجت الاسلام آقاتهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ بانوان در مجتمع فاطمیه قاسم آباد مشهد، گفت: پیش از انقلاب زمانی که شاه متوجه شد در آستانه شکست قرار دارد، به علما گفت شما قم را اداره کنید، به مسائل دینی بپردازید، اما حکومت را به ما واگذار کنید، عده ای از علما می گفتند کوتاه بیاییم اما کسی که به تمام معنا در برابر طاغوت ایستاد، امام خمینی(ره) بود.

 

وی با بیان این که اسلام کامل ترین و جامع ترین دین است، افزود: اسلام پاسخگوی تمام نیازهای فردی و جمعی ملت ها است بنابراین نامزد اصلح باید مبانی اصلی حاکمیت اسلام را بداند، با فرهنگ و اقتصاد اسلامی آشنا باشد و بداند توسعه اولویت دارد یا عدالت.

 

رهبری توان اجرایی افراد را ملاک می دانند نه سابقه اجرایی

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم حضور پر شور مردم در انتخابات، اظهار کرد: بعد از انتخابات 88، اوباما نامه ای به آیت الله خامنه ای نوشت و در آن اظهار ضعف و ذلت کرد؛ دشمن نباید احساس کند شما ضعیف هستید، باید مقاوم و محکم در برابر او بایستید. 

 

حجت الاسلام آقا تهرانی با یادآوری این نکته که رهبر معظم انقلاب، توان اجرایی را ملاک اصلحیت می دانند نه سابقه اجرایی، افزود: کسی را انتخاب کنید که بیشترین خدمت را به اسلام و دین انجام دهد. تحقیق کنید و اصلح را انتخاب کنید. ما بر اساس خرد جمعی به این رسیده ایم که دکتر جلیلی اصلح است؛ او فردی ساده زیست و مردمی است و می تواند مقابل غرب بایستد. اگر مقاومت و ولایت مداری را می خواهید به سعید جلیلی رای بدهید.  

 

وی در پاسخ این پرسش که در افکار عمومی مطرح می شود که جلیلی کاندیدای رهبری است، تصریح کرد: آیت الله خامنه ای بارها اظهار داشتند من از کسی حمایت نمی کنم، رأی من مشخص نیست و هر کس ادعا کند من کسی را تایید کردم بدانید دروغ و غلط است.

 

دبیرکل جبهه پایداری گفت: رهبری در آغاز سال فرمودند به دنبال اصلح بروید. کسی که پاک، مردمی و اطرافیانش انسان های درستی باشند را انتخاب کنید.

 

امینی، نماینده رضایی نیز در ادامه این مراسم با بیان این که زنان با حفظ حدود باید در جامعه حضور داشته باشند، گفت: بسیاری از کارها توسط زنان در خانه انجام می شود که می تواند مزیت اقتصادی داشته باشد.

 

وی با بیان این که دولت رضایی، وام های طولانی مدت، بدون بهره می دهد، افزود: لازم است بانوان برای خودشان سیگنال های حمایتی داشته باشند.

 

امینی در پاسخ این سؤال که برای اشتغال مردان چه می کنید، اظهار داشت: در چهار زمینه، تورم، بیکاری، کمبود شغل، ارزش پول ملی و تعطیلی کارخانه ها برنامه داریم.

 

وی افزود: مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها چون قانون است باید اجرا شود./930/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات