۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۰۲۲۷
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

قیام 15 خرداد نقطه جوشش و پویش انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید به سوابق و عملکرد گذشته افراد و توانای یها و لیاقت آنها را رجوع کنیم تا انتخابی کم نقص تر انجام دهیم.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شب گذشته در مراسم گرامیداشت قیام 15خرداد 42 در مسجد جامع دامغان، این قیام را نقطه جوشش و پویش انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

 

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و ارتحال امام خمینی(ره)، رهبری بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی  و حضور مردم آگاه، متدین و شجاع  ایران و حمایتشان را سبب ایجاد قیام بزرگ 15 خرداد سال 42 دانست.

 

وی تصریح کرد: ملت مؤمن و مسلمان ما در لبیک به ندای مرجع تقلید و رهبر کبیر انقلاب اسلامیشان و با هدف حمایت و پشتیبانی از او در مقابل حکومت جور بپاخاستند و خون های بسیاری دادند و این انقلاب و دستاوردهایش تا به امروز مرهون حرکت امام راحل و مردم در آن قیام جاودانه است.

 

عضو هیأت مرکزی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری  با اشاره به موضوع انتخابات و انتظار همگان برای خلق حماسه ای جدید از سوی ملت ایران در 24 خرداد گفت: سکان اداره امور اجرایی  کشور را باید به دست شخصی سپرد که با سیاست های نظام هماهنگ باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، ریاست جمهوری را جایگاهی کلیدی و عرصه ای مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این مسؤولیت خطیر را باید به فردی توانمند و کاردان و شایسته بسپاریم تا از عهده این وظایف سنگین برآید. هر یک از آرای مردم در انتخابات  امانت است که رییس جمهور آینده باید از آنها پاسداری کند.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: باید برای انتخاب نامزد اصلح به  سوابق و عملکرد گذشته افراد و توانایی ها و لیاقت آنها را رجوع کنیم تا انتخابی کم نقص تر انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: باید در انتخاب اصلح با اطمینان بالا تصمیم بگیریم و در این راه توجه به معیارهای تعیین شده از سوی  رهبر  معظم انقلاب لازم و ضروری است. بی شک با حضور حماسی  ملت آگاه ایران 24 خرداد روزی بیاد ماندنی در تاریخ کشورمان خواهد شد.

 

گفتنی است، مداحی سید مهدی میر علی اکبری، ذاکر اهل بیت (ع) از دیگر بخشهای این مراسم بود که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و هیئت امناء مسجد جامع دامغان برگزار شد./938/پ202/ش

ارسال نظرات