۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۲۴۱

هوشیاری بیت آیت الله طاهری اصفهانی در هشدار به افراد فرصت‌طلب

خبرگزاری رسا ـ مراسم سومین روز درگذشت نخستین امام جمعه اصفهان با حضور حضرت آیت الله مظاهری، مردم و چهره های سرشناس سیاسی، مسؤولان کشوری و لشکری و نمایندگان مراجع تقلید در اصفهان برگزار شد.
آيت الله طاهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم سومین روز درگذشت آیت الله طاهری، نخستین امام جمعه اصفهان و از چهره های سرشناس انقلاب، امروز در مسجد سید اصفهان با حضور حضرت آیت الله مظاهری، استاندار اصفهان، برخی نمایندگان مجلس، حجت الاسلام سید علی خمینی، نمایندگانی از مراجع عظام تقلید و مردم اصفهان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، اسقف اعظم کلیسای وانک اصفهان نیز برای ادای تسلیت به مقام شامخ این عالم شیعی در مراسم حضور یافت.
به همین مناسبت حضرات آیات جوادی آملی و موسوی اردبیلی و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
هوشیاری بیت آیت الله طاهری اصفهانی
از حاشیه های درخور توجه این مراسم تأکید خاص برگزار کنندگان این مراسم بر شعار ندادن برخی از حاضران و پیام بیت آیت الله طاهری مبنی بر این که اشخاصی که شعار جهت دار می‌دهند و در مراسم تشییع پیکر وی اقدام به سر دادن بعضی از شعارهای ناهنجار و حاشیه دار کردند هیچ نسبتی و ربطی با آیت الله طاهری و بیت این عالم فقید ندارند و خانواده آیت الله طاهری هم مخالف سردادن شعارهای ناهنجار و جوسازی هستند و این مسأله از وصایای امام جمعه پیشین فقید اصفهان آیت الله طاهری بوده است.
قابل ذکر است، این مراسم بر خلاف روز گذشته که افراد فرصت طلب برخی جریان های سیاسی سعی داشتند از مراسم تشییع این عالم فقید جهت رسیدن به اهداف سیاسی خود بهره برداری کنند، بدون حاشیه خاصی پایان یافت.
گفتنی است، روز جمعه 17 خرداد ماه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله طاهری در مسجد اعظم محله حسین آباد اصفهان که بیت وی هم در این محله قرار دارد از ساعت 9 تا 12 ظهر برگزار می‌شود./939/پ 202/س

 

ارسال نظرات