۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۲۹۵
تحلیلگر مسائل سیاسی:

مردم از سوء مدیریت و زد و بندها نگران هستند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: مردم از سختی ها و مشکلات نگران و ناراحت نیستند بلکه از سوء مدیریت و زد و بندهایی که به کشور آسیب می رساند نگران هستند که باید مراقب باشیم و با انتخاب فرد اصلح برای این دوره، با آگاهی بیشتری وارد میدان شویم.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، علی اکبر رائفی پور، کارشناس مسائل سیاسی، در همایش «بصیرتی انتخابات، باید ها و نباید ها» که به همت سپاه بهشهر در مسجد جامع بهشهر، اظهار داشت: همه ما در این انتخابات باید تابع رهبری باشیم و فصل الخطاب برنامه های ما رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

 

وی افزود: باید بدانیم با انتخاب رییس جمهور، همه چیز کشور را به او می سپاریم چون برنامه ها همه در اختیار رییس جمهور است و باید مراقب باشیم چه کسی را انتخاب می کنیم.

 

رائفی پور با بیان این که برای اداره کشور نیازمند ایده و عقیده ای همچون رجایی هستیم خاطر نشان کرد: مردم باید از منتخبان خود مطالبه عمومی داشته باشند و این مطالبه عمومی مردم باید به قدری بالا برود که کسی جرأت نکند خطا و اشتباه کند، قولی بدهد و پای قول خود نیایستد و مردم باید این مسائل را پیگیری کنند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه تجربه سختی از دولت ها داریم و هر دولتی که آمد سیستم قبل خود را غیر قابل صلاحیت دانست که این اشتباه است، اگر با نظر و دیدگاه سیاسی مشکل دارید که درست، اما اگر کارآمدی ندارد چرا تا کنون در نظام بوده است؟ باید این مسائل مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

رائفی پور افزود: مردم باید از فردی که انتخاب می کنند مطالبه عمومی داشته باشند که متاسفانه اکنون مال طلبی و پول طلبی مطالبه عمومی شده است و آگاه باشند که به چه کسی رای می دهند چرا که برای هر رای خود باید پاسخگو باشیم.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: باید در این برهه از زمان مراقب انتخاب خود باشیم و بدانیم فتنه در هر زمان رنگ و لعاب خود را دارد و برخی سخنرانی ها موجب آن نشود که خدای ناکرده اشتباه انتخاب کنیم.

 

وی گفت: برای هر کاری باید یاران آماده و پا به کار داشت و اگر بهترین امام هم بیاید و مردم آماده و پای کار نباشند اتفاقی نخواهد افتاد و به نوعی آب از آب تکان نمی خورد.

 

رائفی پور گفت:  بی احتیاطی ها در همه دولت ها وجود دارد، دولت گذشته نیز دارای نقاط ضعف و قوت هایی بوده است و هیچ دولتی بی عیب نیست اما پروژه سفرهای استانی از پروژه های موفق بوده است که باید ادامه یابد و حداقل دو بار انجام شود، اگر پروژه مسکن مهر موفق نبوده شما کاندیداها ایده بهتر ارائه دهید.

 

وی با بیان این که شایسته نیست در جمهوری اسلامی عده ای با نژاد پرستی رأی دهند و چون این از گروه و طایفه ما است رای دهیم، اظهار داشت: این مسأله جایگاهی در نظام اسلامی ما ندارد و خطا است.

 

رائفی پور افزود: ما باید بگوییم من به این فرد رای می دهم چون اصلح است و نگاه نژادی نباید در انتخابات وجود داشته باشد.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مردم باید از فردی که انتخاب می کنند مطالبه عمومی داشته باشند که متاسفانه اکنون مال طلبی و پول طلبی مطالبه عمومی شده است و آگاه باشند که به چه کسی رای می دهند چرا که برای هر رای خود باید پاسخگو باشیم.

 

رائفی پور ادامه داد: پیگیری مطالبات باید کار همه اقشار جامعه باشد و در این انتخابات نیز با پیروی از رهبری و اطاعت اوامر ایشان حضور حداکثری و انتخاب اصلح دستور کار ما باشد.

 

وی گفت: رییس جمهور باید تابع قانون، صبور و هوشیار باشد چرا که نماینده جمهوری اسلامی ایرانی است که در برابر جهان ایستاده است.

 

وی افزود: مردم از سختی ها و مشکلات نگران و ناراحت نیستند بلکه از سوء مدیریت و زد و بندهایی که به کشور آسیب می رساند نگران هستند که باید مراقب باشیم و با انتخاب فرد اصلح برای این دوره، با آگاهی بیشتری وارد میدان شویم./950/پ202/ج

ارسال نظرات