۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۷۰۳۰۰
امام جمعه موقت کاشان:

24 خرداد روز دفاع از آرمان‎های اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: 24 خرداد روز ابراز وجود ملت قهرمان ایران در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی حماسه ای دیگر برای ملت ایران رقم خواهد زد.
امام جمعه موقت کاشان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان، چهارشنبه شب در آیین سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در هیأت عاشوریان کاشان اظهار داشت: حضور همگانی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به مانند تیری در قلب دشمن خواهد بود.

 

وی انتخاب اصلح را بر اساس گفتمان رهبری مهم دانست و افزود: گفتمان امام بر خلاف اسلام مرفه بی درد و اسلام فرصت طلبان و اسلام آمریکایی، گفتمان اسلام ناب محمدی است.

 

حجت الاسلام احتشام، اصولگرایی را اسلام ناب محمدی و فاصله گرفتن از اسلام آمریکایی اعلام کرد و گفت: اسلامی که اصول آن را اوباما نوشته باشد و استکبارجهانی از آن هراسی نداشته باشد و احساس خطر نکند با اصولگرایی و اسلام ناب محمدی در تضاد است و مورد پسند سیاست طلبان آمریکایی است.

 

امام جمعه موقت کاشان افزود: اسلام ناب محمدی که اسلام مستضعفین و پا برهنگان و عارفان مبارزه جو است، اسلامی است که ریسک پذیری و خطرپذیری بالایی دارد و از دشمن هراسی ندارد و به اندازه ای که می فهمد به وظیفه عمل می کند و زمانی که متوجه می شود علمدارش در خطر است با تمام وجود و قدرت به میدان خواهد آمد و حماسه خواهد آفرید، اما اسلام رفاه طلبان بی درد برای نیامدن به میدان هزاران توجیه درست می کند.

 

وی با بیان این که دشمن از اسلام ناب محمدی درهراس است افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درسازمان ملل گفت«اگر سال گذشته از خطر ایران هسته ای هشدار داده بودم، امروز از ایرانی هشدار می دهم که فرهنگ خمینی و خامنه ای آن از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش نفوذ کرده است و اگر آن را مهار نکنید باعث خواهدشد همه دوستان در منطقه از ما جداشوند».

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: اسلام ناب محمدی، لرزه براندام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل انداخته و اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز در چاهی سقوط می کند که خودش برای سوریه کنده بود.

 

حجت الاسلام احتشام، در ادامه با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارداشت: یک بار دیگر در یکی از سخت ترین میدان ها، کار آمدی نظام اسلامی با استفاده از فرهنگ امام و رهبری به جهانیان ثابت خواهد شد و با حضور همگانی ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق رأی، نقشه دشمنان اسلام و نظام نقش برآب خواهدشد.


وی با بیان این که رهنمودهای امام در آخرین روزهای عمرشان در رابطه با انتخابات باید بارها مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در هر برهه ای از زمان که از فرهنگ امام فاصله گرفتیم به شدت ضربه خوردیم و امام خمینی (ره) در دهه پایانی عمر خودش درحالی مانند جدش امام کاظم (ع) سختی های بسیاری کشید اما همه را به صبر دعوت کرد تا نظام اسلامی را استحکام بخشد به طوری که به قول مقام معظم رهبری، امروز انقلاب اسلامی ایران بی نام امام در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست.

 

امام جمعه موقت کاشان با بیان این که به گفتمانی رأی بدهیم که به شاخص های اسلام ناب امام نزدیک تر و از شاخصه های اسلام آمریکایی دورتر باشد گفت: به گفتمانی رأی خواهیم داد که مدافع اسلام ناب محمدی، اسلام مستضعفین، اسلام رنج دیدگان تاریخ، اسلام پابرهنه گان زمین، اسلام پاک طینتان عارف، اسلام عرفان مبارزه جو که سجاده عرفان و معرفت را با گره زدن به دفاع از محرومین و مظلومین از حق به سمت حق همراه شود.

 

حجت الاسلام احتشام در پایان گفت: حامیان اسلام رفاه طلبان، اسلام عافیت طلبان، اسلام سرمایه داری، اسلام منافقین، اسلام مرفهین بی درد، اسلام فرصت طلبان و اسلام آمریکایی نمی توانند در انتخاب اصلح جایگاهی داشته باشند. /939/پ202/ب

ارسال نظرات