۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۴۱۳
امام جمعه آمل:

پیامبر گرامی اسلام اسوه مهربانی و پاکی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که محبت والای حضرت محمد(ص) در دل های همه مسلمانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: آن چه امروز بر خلاف کارشکنی های دشمنان مشاهده می شود نفوذ ارزنده دین مبین اسلام در سراسر جهان است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضرت محمد(ص) مظهر عطوفت و رحمت است، گفت: پیامبر گرامی اسلام از جایگاه والایی برخوردارند که این مرتبه ارزنده باید برای همگان شناخته شود.


وی با اشاره به این که حضرت محمد(ص) بهترین انسان ها و اشرف مخلوقات است، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده ای در راستای ترویج و تبیین اسلام ناب محمدی در سراسر جهان وجود داشته باشد و سیره ارزنده پیامبر گرامی اسلام به همگان معرفی شود.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که محبت والای حضرت محمد(ص) در دل های همه مسلمانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: آن چه امروز بر خلاف کارشکنی های دشمنان مشاهده می شود نفوذ ارزنده دین مبین اسلام در سراسر جهان است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حضرت محمد(ص) اسوه مهربانی و پاکی است، گفت: توسل به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ضامن سعادت انسان است که انسان باید در تلاش باشد تا با استعانت از آن به تهذیب نفس و تکامل معنوی دست یابد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید تلاش کند تا در راستای الگوگیری از سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین همت والایی داشته باشد، گفت: حرکت در مسیر پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) موجب رستگاری آدمی شده و سبب خواهد شد تا انسان مورد الطاف ویژه این بزرگواران قرار گیرد.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: توسل به سیره والای پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) است که انسان با استعانت از آن می تواند مسیر حق و باطل را به درستی تشخیص دهد./950/ت302/ب

ارسال نظرات