۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۷۰۴۴۶
امام جمعه موقت سمنان:

مردم برای انتخاب رییس جمهوری متعهد و توانمند تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: مردم باید در انتخابات تلاش کنند فردی متعهد، توانمند و کارآمد رییس جمهور شود.
حجت الاسلام احمدپناهي، امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با تبریک مبعث رسول گرامی اسلامی حضرت محمد (ص) اظهار داشت: این روز بزرگترین روز در تاریخ اسلام است و باید آن را بزرگ بشماریم.


وی گفت: خداوند در قرآن کریم حضرت محمد (ص) را شاهد اعمال مسلمانان، مژده دهنده برای مومنان، ترساننده و دعوت کننده به سوی خدا معرفی می کند.

 

خطیب جمعه سمنان افزود: از مهم ترین مشکلات دنیای امروز، تبعیت از خود به جای خدا و عدم التزام به آیات الهی و قرآن کریم است که باید با توجه بیشتر در جامعه، زمینه بهره مندی بیشتر از آیات الهی را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام احمدپناهی حضور حماسی، سلامت، امنیت و نتیجه مطلوب را کلید واژه های انتخابات 24 خرداد عنوان کرد و گفت: مردم باید در انتخابات تلاش کنند فردی متعهد، توانمند و کارآمد رییس جمهور شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در انتخابات به هر نامزدی که رای دهید رای به نظام است و مهم حضور حماسی در انتخابات است.

حجت الاسلام احمدپناهی با تاکید بر اینکه دشمنان با برنامه ریزی گسترده به دنبال ایجاد فتنه پس از انتخابات هستند، اظهار داشت: ملت مومن و همیشه در صحنه ایران به مانند گذشته اهداف دشمنان را شناخته اند و نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر پرهیز نامزدها از سیاه نمایی، برگزاری مناظره های انتخاباتی را نشان فرهیختگی نظام اسلامی دانست و گفت: برگزاری این گونه مناظرات در جهان کم سابقه است.

حجت الاسلام احمدپناهی با بیان اینکه مردم نباید از شوراها غافل شوند تصریح کرد: شوراها مظهر مشارکت مردم در نظام اسلامی است و باید افرادی کارآمد، شجاع و متخصص سرکار بیایند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: نقشه راه امام برای ما جاودانه است و راهی که ملت ایران در پیش گرفته اند راه عزت و اقتدار و افتخارآفرین است.

 

خطیب جمعه سمنان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه پر خیر و برکت شعبان فرصت مناسبی برای تبیین سیره ائمه معصومین (ع) است.

 

حجت الاسلام احمدپناهی موفقیت های نیروهای نظامی سوریه در مقابله با تروریست ها و بازپس گیری شهر القصیر را به ملت این کشور تبریک گفت./938/پ201/ب

ارسال نظرات