۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۴۴۸
امام جمعه دامغان:

همه کاندیداها به آرای مردم احترام بگذارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان با پرداختن به موضوع انتخابات، سخنان رهبر معظم انقلاب را در سالروز رحلت امام خمینی(ره) یادآورشد و تاکید کرد: در انتخابات قانون باید محور همه چیز باشد مطابق قانون تنها عده ای برگزیده می شوند و بقیه باید به رای مردم احترام بگذارند.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر، با تبریک عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) تزکیه و تعلیم را هدف اصلی بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دیگر انبیاء الهی عنوان کرد.

وی گفت: همه مسائل ما در گرو فرهنگ است، فرهنگ قرآن و اسلام را باید در نظام و جامعه اسلامی پیاده کنیم بدانید که قرآن بهترین نسخه های درمان روح و جسم انسان را در بردارد.

خطیب جمعه دامغان، مردمی بودن و دوری از کبر و غرور را عامل موفقیت پیامبر اکرم (ص) و گسترش اسلام دانست و افزود: اسلام با عمل و اخلاق پیامبر به مردم معرفی شد و این ویژگی ها باید درس عملی بعثت برای مسؤولان جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام ترابی با پرداختن به موضوع انتخابات سخنان رهبر معظم انقلاب را در سالروز رحلت امام خمینی(ره) یادآورشد و تاکید کرد: در انتخابات قانون باید محور همه چیز باشد مطابق قانون تنها عده ای برگزیده می شوند و بقیه باید به رای مردم احترام بگذارند.

وی پرهیز از سیاه نمایی در تبلیغات نامزدها، نادیده نگرفتن کارهای خوب انجام شده در دولت و شوراهای فعلی و دوره های گذشته و ندادن وعده های غیر عملی که بعد ها موجب شرمندگی مسؤولان و بی اعتمادی مردم شود را از مهم ترین توصیه های رهبر انقلاب به کاندیداها و هوادارانشان برشمرد./938/پ202/ب

ارسال نظرات