۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۴۹۶
استاد حوزه علمیه قم:

کاندیداها در برنامه های خود، خدا را محور قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم گفت: کاندیداها باید برنامه هایشان بوی قیامت بدهد و خدا را در تمام برنامه ها مد نظر قرار دهند تا عاقبت به خیری به همراه داشته باشد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام علیرضا رزاقی، استاد حوزه علمیه قم، جمعه شب در مراسم بزرگداشت مبعث رسول در مسجد جامع نکا افزود: ما خوشبختانه اکنون به پیشرفت های فراوان علمی و فناوری دست یافته ایم که باید این مسأله را مدیریت کنیم و بدانیم با مدیریت صحیح مشکلات اقتصادی و تحریم ها را هم می توانیم رفع کنیم.

 

وی اظهار داشت: مسؤولیت در جامعه اسلامی باید در قالب یک مدیریت و برنامه صحیح انجام شود و جامعه بی مسؤولیت به جایی نمی رسد و متاسفانه در سال های اخیر بیشترین ضربه را از بی تدبیری در جامعه خورده ایم و به همین دلیل پیامبر فرمودند: «من از فقر اقتصادی بر امتم نمی ترسم، بلکه از سوء تدبیر می ترسم؟»

 

حجت الاسلام رزاقی ادامه داد: ایستادگی در برابر ظلم و ستم از خصیصه های مهم رسول الله است و پیامبر قاطع بود و احساس مسؤولیت می کرد و همچنان که در غم و شادی های آنان شریک بود در هدایت آنان تلاش می کرد.

 

وی گفت: اتحاد، وحدت  و برادری از مهم ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بدانیم که جهل، عبادت غیر منطقی، شرارت و درگیری، و تبعیض جنسیتی از صفات نکوهیده ای بوده که پیامبر از آن نهی کرده اند.

 

حجت الاسلام رزاقی، بیان داشت: عبودیت، توجه به قیامت و مسؤولیت پذیری از جمله مسائلی است که مورد توجه رسول الله بوده و اکنون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: وحدت برای جامعه لازم است، یک جامعه اسلامی باید مانند اجزای بدن در کنار یکدیگر به مقابله با دشمن بیرونی بپردازند.

 

وی با اشاره به این که ملت ما تحت رهبری ولی فقیه در سال های اخیر تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است، اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد و توجه به رهبری از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام رزاقی، افزود: پیامبر آمد تا بگوید زندگی ما دارای دو قسمت دنیا و آخرت است و همچنان که برای دنیای خود تلاش می کنیم، قیامت را فراموش نکنیم.

 

وی با بیان این که لغزش بر اثر ندیدن راه و باریک بودن آن اتفاق می افتد خاطرنشان کرد: این روزها با توجه به زمان انتخابات، باید به برنامه ها، عملکردها و تبلیغات کاندیداها توجه کنیم و ببینیم چقدر از برنامه های آنان رنگ قیامت دارد.

 

حجت الاسلام رزاقی بیان داشت: کاندیداها باید برنامه هایشان بوی قیامت بدهد و خدا را در تمام برنامه ها مد نظر قرار دهند تا عاقبت به خیری به همراه داشته باشد.

 

وی گفت: در انتخابات 24 خرداد باید تابع رهبری باشیم و همه ما باید با اطلاع رسانی مناسب، فرصت انتخاب اصلح را برای همگان با حضور حداکثری فراهم کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات