۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۰۴۹۹
سیدمحمد غرضی:

عارف می خواهد از مردم رای بگیرد

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات محمدرضا عارف، تاکید کرد: ایشان با این اسامی که می آورند می خواهند از مردم رای بگیرند.
محمد غرضي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در مناظره سیاسی نامزدها به بیان دیدگاه های خود در عرصه سیاست داخلی و خارجی پرداخت.
 
بخشی از سخنان و اظهارات غرضی در مناظره تلوزیونی به این شرح است:
 
ـ از اول جلسه تا حالا بحث سر دو گروه بود یک گروه اصلاح طلب و یک گروه اصول‌گرا و سی سال هست که کشور دست این بزرگان است، یعنی قدرت سیاسی در انحصار این دو گروه است.
 
ـ یک روز این گروه سر کار می‌آید و گروه دیگر را حذف می‌کند و یک روز گروه دیگر گروه دیگر را، نمایندگانی اینجا هستند که می‌خواهند بگویند ما اصولگرا هستیم یا ما اصلاح‌طلب هستیم.
 
ـ تکلیف ما را امروز این دو گروه روشن کنند.
 
ـ آیا سوره مبارکه مؤمنون نفی احزاب است یا نیست اگر نفی احزاب است آقایان بگویند ما نیستیم اگر نیست بگویند چه گروهی هستند.
 
ـ یک گروهی در کشور حکومت کردند و رفتند و دبیرکل این حزب در انتهای کار گفت که قانون اساسی اصلاح‌طلب منشور سازمان ملل است، آیا واقعا رویمان می‌شود در این کشور بگوییم هنوز اصلاح‌طلب هستیم.
 
ـ حالا رأی دارید نوش جانتان و دولت دارید نوش جانتان اما اینکه اصلاح طلب امروز با ایراد به بقیه و نیروی انتظامی بخواهد حکومت کند دو مرتبه عده‌ای از رهبری حزب عبور می‌کنند.
  
وی در واکنش به سخنان عارف که مدام از خاتمی سخن به میان می آورد، گفت: حرف‌های آقای عارف ناشی از این است که هم اصلاح‌طلب هستند و هم با اسامی که می‌آورند می‌خواهند از مردم رأی بگیرند.
 
 
ـ گروه اصلاح طلب و اصول‌گرا مرز خود را با مردم مشخص کند.
 
ـ بگویید چه اتفاقاتی افتاده که متن انقلاب با بیش 98 درصد آرا باید برود کلی هزینه کند که مردم بروند پای صندوق‌های رأی. /920/پ203/ج
ارسال نظرات