۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۷۰۵۵۴
امام جمعه قیدار:

سیاست های تشویقی پرداخت زکات سبب ترویج بیش از پیش این فرضه الهی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قیدار گفت: سیاست‌های تشویقی پرداخت زکات موجب می شود تا مردم زکات بیشتری را پرداخت کنند.
زکات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه قیدار، صبح امروز در جلسه شورای زکات شهرستان خدابنده با تقدیر و تشکر از تلاش‌های انجام شده در مسأله جمع‌آوری زکات گفت: جذب و ساماندهی سیاست‌های تشویقی زکات و هزینه‌کرد به موقع آن سبب تشویق مردم به انجام این فریضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات مطلوبی در زمینه احداث پروژه‌های عام‌المنفعه از طریق جمع آوری زکات صورت گرفت، اضافه کرد: باید با تحقق سیاست‌های تشویقی و تبیین فرهنگ پرداخت زکات، کشاورزان را به پرداخت زکات تشویق کنیم که این مسأله یکی از مهم‌ترین وظیفه کارگزاران زکات به شمار می رود.

امام جمعه قیدار در پایان از کشاورزان خواست، همکاری لازم را با این دبیرخانه در مسأله جمع‌آوری زکات با توجه به وضعیت بارندگی‌های موجود داشته باشند.

همچنین در ادامه این جلسه سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خدابنده نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه تبیین و تبلیغ فرهنگ زکات در شهرستان تصریح کرد: احداث مساجد در روستاهای محروم و فاقد تبلیغ و اطلاع رسانی، دیوار نویسی در شهرستان، برگزاری همایش زکات به صورت شهرستانی از اقداماتی است که در سال های گذشته از سوی دبیرخانه زکات انجام شده و در سال جاری نیز در دست پیگیری و انجام است./901/پ203/غ

ارسال نظرات