۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۶۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

امانتداری از ویژگی های مهم ناظران انتخاباتی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمن در این دوره از انتخابات با تمام توان به صحنه آمده، کار ناظران انتخاباتی را سنگین ارزیابی کرد و گفت: ممکن است افرادی بخواهند در انتخابات اقداماتی را انجام دهند که این امور با صبر و درایت ناظران راه به جایی نخواهد برد.
حجت الاسلام و المسلمين محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعد از ظهر امروز در همایش آموزشی ناظران چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام با برکتی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم همزمانی انتخابات با ایام با سعادت ماه شعبان سبب تحقق حماسه مد نظر رهبری شود.
وی صادق بودن و امانتداری را از ویژگی های انبیا الهی دانست و ابراز کرد: این دو خصیصه در پیامبر عظیم الشأن اسلام وجود داشت چون امانتداری ایشان سبب هدایت و ارشاد مردم شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین امانت داری پیامبر سبب شد که خداوند در قرآن به جان ایشان قسم بخورد و بگوید کسی که از پیامبر اطاعت کند از خدا اطاعت کرده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمن در این دوره از انتخابات با تمام توان به صحنه آمده، کار ناظران انتخاباتی را سنگین ارزیابی کرد و گفت: ممکن است افرادی بخواهند در انتخابات اقداماتی را انجام دهند که این امور با صبر و درایت ناظران راه به جایی نخواهد برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به انتخابات برگزار شده در قم، اظهار کرد: در این سی و پنج سال قم جزو بهترین استان‌های برگزار کننده انتخابات بوده و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته باشد.
وی سربلندی قم در انتخابات را موجب سربلندی کشور دانست و گفت: قم خاستکاه انقلاب است و به همان اندازه که قم حساسیت دارد توطئه‌های نیز در آن بیشتر است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: با وجود ادغام انتخابات کار سخت‌تر و مسؤولیت ناظران نیز بیشتر شده؛ ناظران بدانند که از اجر و پاداش الهی برخوردار هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با مهم ارزیابی کردن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: کسانی را انتخاب کنیم که با عشق به خدمت آمده باشند و در عمران و آبادنی شهر تحولی ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به روایات بر ضرورت امانتداری، تأکید کرد و ابراز داشت: کسانی که امانات را رعایت می کنند در دنیا و آخرت سربلند هستند./927/پ202/ج
ارسال نظرات