۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۷۰۶۲۷
فرماندار قم مطرح کرد؛

582 شعبه اخذ رأی در استان قم

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم گفت: 582 شعبه اخذ رأی در استان قم پیش‌بینی و سعی شده تمام مردم قم امکان شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را داشته باشند.
شوراهاي شهر و روستا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم بعد از ظهر امروز در همایش آموزشی ناظران چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای ناظر با همدلی و همکاری به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستند.
وی با اشاره به کارهای انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات، اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی و نظارت تمام تلاش خود را کرده‌اند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان قم باشیم.
فرماندار قم همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت آمادگی ناظران تأکید کرد و ابراز داشت: این امر سختی‌هایی را به دنبال دارد و ممکن است کار شمارش آرای شوراها در قم تا ظهر روز شنبه طول بکشد.
زارعی کوشا با بیان این که انتخابات بر اساس روز شمار پیش رفته، گفت: امیدواریم شاهد یک عملکرد مطلوب در انتخابات باشیم و حماسه مد نظر رهبری محقق شود.
وی با اشاره به این‌که تمهیدات برای حضور همه مردم استان قم در انتخابات فراهم شده است، ابراز کرد: 582 شعبه اخذ رأی در استان قم پیش‌بینی و سعی شده تمام مردم قم امکان شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را داشته باشند.
زارعی کوشا با بیان این که بیش از 1200 نفر در استان قم کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها هستند، اظهار کرد: در شهر قم بیست و یک نفر عضو شورا می‌شوند و در شهرها و روستاها هم به تناسب جمعیت اعضای شوراها تعیین شده‌اند./927/پ202/پ
ارسال نظرات