۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۷۰۶۴۰

وعده های جدید محسن رضایی در خوزستان/ در مناظرات به من توهین شد

خبرگزاری رسا ـ رضایی با بیان این که ملت در آستانه تصمیم گیری بزرگی قرار دارد، بر پایان یافتن منازعات سیاسی از سوی مسؤولان تاکید کرد و گفت: ملت ایران دیگر نمی تواند هزینه سنگین شکل گیری دولت ضعیف را بپردازد.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه در جمع مردم اهواز در سالن 13 آبان سخنان خود را با جمله «من فرزند خوزستان هستم» آغاز و در ابتدا با دو زبان عربی و بختیاری سلام و خوش آمدگویی کرد.

وی با بیان این که ملت در آستانه تصمیم گیری بزرگی قرار دارد و با تأکید بر پایان منازعات سیاسی از سوی مسؤولان اظهار داشت: ملت ایران دیگر نمی تواند هزینه سنگین شکل گیری دولت ضعیف را بپردازد.

رضایی دولت خود را دولت پایان تحریم، فشار اقتصادی و منازعات سیاسی دانست و گفت: متأسفانه در مناظرات هرکس به جای دفاع از ملت و حقوق مردم به دفاع از خود می پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دعوا، نزاع های سیاسی و اختلاف سلیقه شخصی برای ملت هزینه های سنگینی به دنبال دارد.

ائتلاف من با ملت ایران است

رضایی شعار خود مبنی بر «سلام بر زندگی» را سلام به مردم عنوان کرد و افزود: ائتلاف من با ملت ایران است و با هیچ گروه خاصی ائتلاف نکرده ام.

وی با بیان این که آمده ام تا حقوق کشاورزان، کارگران و ملت ایران را به خودشان بازگردانم، تصریح کرد: امروز که به منطقه عین دو اهواز رفته بودم از مشاهده کوچه ها، خیابان ها و وضعیت زندگی مردم خجالت کشیدم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به منابع سرشار استان خوزستان ابراز داشت: متأسفانه خوزستان در حالی از  فقر و بیکاری رنج می برد که در کنار ثروت نشسته است.

رضایی با بیان این که من در کنار ملت و بدون توجه به احزاب اصولگرا و اصلاح طلب پا به میدان گذاشته ام، شعار انقلاب اسلامی را عدالت و برابری دانست و نگاه برابر به اقوام را از برنامه های خود در دولت آینده دانست و افزود: مردم نباید زیر مجموعه جریان ها و جناح ها قرار گیرند، بلکه احزاب باید خود را زیر مجموعه مردم قرار دهند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که حضور مردم در دفاع مقدس سبب پیروزی در جنگ شد، خاطر نشان کرد: ورود اقشار گوناگون مردم به صنعت و کشاورزی ثمرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

رضایی با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی را باید با سرعت حرکت داد، گفت: در برهه کنونی در کنار ایستادگی سیاسی باید جهاد اقتصادی کرد و در مقابل فقر و گرانی ایستادگی کنیم.

سرباز رهبر معظم انقلاب هستم

وی خاطر نشان کرد: در مناظرات با وجود اینکه که دوبار به من توهین شد، اما دچار بداخلاقی ‌نشدم و امروز جواب آنان را خواهم داد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که در عرصه سیاست هرگز به سمت تحجر و غرب زدگی نرفته ام، خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب از فرمایشات امام خمینی(ره) تبعیت کرده و امروز نیز سرباز رهبر معظم انقلاب هستم.

رضایی از پرداخت یارانه سبز به کشاورزان خبر داد و اظهار داشت: در برنامه دولت بنده نگاه ویژه ای به کسب و کار خانگی شده است و در صورت تصدی پست ریاست جمهوری با نگاه ویژه به این مسأله، کار آفرینی بسیاری برای بانوان در منازل ایجاد می شود.

23 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به جوانان خواهم داد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که 14 برنامه مهم و برنامه ریزی شده در دستور کار خود دارم، گفت: به کشاورزان یارانه سبز می دهم، یارانه‌ها را به 110 هزار تومان افزایش و 23 میلیون تومان بابت تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان می دهم.

رضایی با بیان این که برخی امروز به فکر اقتصاد و ترمیم آن افتاده اند، خاطر نشان کرد: ما بیست سال است که با برنامه های خود منتظر عرصه جهت شگفتی سازی هستیم.

وی تحریم از سوی غرب را راهی برای نشان دادن توانایی جوانان ایران دانست و ابراز داشت: جوانان ایرانی با فکر و تدبیر و اندیشه نشان خواهند داد چه کارهایی را می توانند به انجام برسانند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که به دنبال جهاد بزرگ اقتصادی هستیم، گفت : خودتان را آماده پیروزی‌های بزرگ کنید؛ چرا که امسال فتح المبین و خیبر در صحنه اقتصاد شکل خواهد گرفت.

رنگ آسمان غبار آلود خوزستان را به آبی مبدل خواهیم کرد

وی خانه های ملت ایران را ستادهای محسن رضایی دانست و افزود: در صورت روی کار آمدن دولت، آسمان غبار آلود خوزستان را به آبی آسمانی مبدل خواهیم کرد./9464/پ201/ج

ارسال نظرات