۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۶۶۹

برگزاری کارگاه مقاله نویسی طلاب منتخب آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: کارگاه روش های تحقیق و مقاله نویسی ویژه منتخبین مرحله استانی المپیاد علمی شمالغرب کشور از دیروز در ارومیه آغاز شده است.
المپياد علمي شمالغرب کشور

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خیرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری کارگاه مقاله نویسی برای طلاب استان گفت: این کارگاه ویژه طلاب منتخب در بخش آموزشی مرحله استانی المپیاد علمی شمالغرب کشور است.

 

وی مدت برگزاری کارگاه مقاله نویسی را دو روز اعلام کرد و گفت: این کارگاه به صورت رسمی از روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر و با شرکت 60 نفر از طلاب پایه های یک تا شش در مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام عبدی فام هدف از برگزاری این کارگاه مقاله نویسی را آماده سازی طلاب برای نگارش و ارائه مقاله در بخش پژوهشی مرحله منطقه ای المپیاد علمی طلاب شمالغرب عنوان کرد.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله منطقه ای این المپیاد هفدهم تیر برگزار می شود، اظهار داشت: این مرحله نیز در دو بخش آموزشی و پژوهشی برگزار می شود که از هر استان شرکت کننده سی نفر از طلاب در بخش آموزشی با هم رقابت خواهند کرد.

 

وی افزود: افراد راه یافته به مرحله منطقه ای تا بیستم شهریور ماه فرصت دارند تا آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه المپیاد علمی طلاب شمالغرب ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: پس از داوری آثار پژوهشی سه نفر از هر پایه تحصیلی به عنوان  نفرات برتر المپیاد علمی طلاب شمالغرب کشور معرفی می‌شوند.

 

حجت الاسلام عبدی فام ادامه داد: ایجاد انگیزه برای مطالعه و تحقیق بیشتر، ایجاد زمینه‌های رقابت سالم علمی و پژوهشی میان طلاب، آشنایی پزوهشگران حوزوی با منابع علمی و پژوهشی و تربیت طلاب پژوهشگر و نخبه از جمله اهداف آموزشی و پژوهشی برگزاری این المپیاد است.

 

معاون آموزش و پژوهش علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: برگزیدگان این المپیاد به مرکز ملی نخبگان استان معرفی می شوند./936/ت303/ب

ارسال نظرات