۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۷۰۶۷۱

14 امامزاده و بقعه آذربایجان غربی میزبان طرح نشاط معنوی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در چهارده امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.
طرح نشاط معنوي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در 14 امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار میشود.

 

به گفته حجت الاسلام مصائبی، امامزادگان غریب حسن، محمد و ابراهیم و سراج الدین، امامزادگان سید بهلول، سید محمد، آرامگاه های میرهادی، شیخ نوایی و سید تاج الدین خوی، دو امامزاده برگشاد و اسحاق سلماس، نظرگاه حضرت عباس و امامزاده تاج الدین علی میاندوآب، تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره و امامزاده نظام آباد اولیاء نقده میزبان طرح نشاط معنوی در استان هستند.

 

 وی زمان اجرای این طرح را هشتم تیرماه عنوان کرد و گفت: این طرح تا 25 مردادماه سال‌جاری در سراسر این استان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح تابستانی نشاط معنوی تا پایان خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در طرح بر اساس متون ارائه شده از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کلاس های آموزشی برگزار می شود.

 

وی کتاب الف با تا خدا، سی راه سی نشانه و نردبان ها و پرتگاه های زندگی را کتاب هایی عنوان کرد که به ترتیب برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تدریس می شود.

 

حجت الاسلام مصائبی از اجرای اردوهای آموزشی و تفریحی یک روزه در برخی امامزادگان استان به علت دور بودن از مراکز شهرها خبر داد و گفت: امامزادگان سراج الدین، سید تاج الدین خوی، برگشاد سلماس، نظام آباد اولیاء نقده، تاج الدین علی میاندوآب و تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره از جمله این مکان ها هستند.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به میزبانی از مبلغان اعزامی و دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی جهت مربیگری در طرح نشاط معنوی اشاره و تصریح کرد: سیزده مبلغ اعزامی از قم، هفت مبلغ بومی و نه نفر از دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی مسؤولان اوقاف را در اجرای طرح نشاط معنوی یاری خواهند کرد./936/ت303/ب

ارسال نظرات