۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۷۰۶۹۲
امام جمعه رشت:

حضور در انتخابات تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و تأکید کرد: همه باید برای دفاع از انقلاب و نظام در پای صندوق های رأی حاضر شوند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار حجت الاسلام حسن روحانی در رشت از اقدام شورای نگهبان در تأیید صلاحیت های سلایق مختلف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

 

وی با بیان این که اقدام شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها موجب شده است که امروز شاهد حضور همه سلایق در عرصه رقابت های انتخاباتی باشیم، افزود: این اقدام قابل تقدیر است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور آحاد مردم در 24 خرداد ماه تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ ایران به حتم در این روز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی حماسه ساز خواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و تأکید کرد: همه باید برای دفاع از انقلاب و نظام در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت بزرگترین حوزه علمیه شمال کشور در مرکز استان گیلان اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه امیر المؤمنین رشت در زمینی به مساحت 40 هکتار بنا شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان از اتمام فاز نخست حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت خبر داد و افزود: این حوزه یکی از بزرگترین مجموعه دینی و فرهنگی محسوب می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که در ساخت این حوزه از کارشناسان مجرب بهره گیری شده است، تصریح کرد: با یاری خداوند به زودی شاهد بهره برداری کامل آن خواهیم بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات