۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۶۹۸
حداد عادل در تبریز:

با وحدت و همدلی بر مشکلات غلبه می کنیم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم با وحدت، یکدلی و حماسه اقتصادی می توان بر همه مشکلات فائق آمد.
 دکتر حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامعلی حداد عادل، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز پس از ورود به تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حاضر شد و پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی به بازار تاریخی تبریز رفت و به گفت وگو با مردم پرداخت.


وی در جمع نمازگزاران مسجد مقبره بازار تبریز پس قرائت فاحته و ادای احترام به مرقد شهید آیت الله قاضی طباطبایی، نخستین شهید محراب انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: نقش مردم آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، نخستین جرقه انقلاب از تبریز زده شده است.


حداد عادل با اشاره به قیام 29 بهمن سال 1356 مردم تبریز خاطرنشان کرد: مردم و بازاریان تبریز در قیام 29 بهمن که به مناسبت چهلم شهدای قم برپا کردند، اولین جرقه انقلاب را زدند و همان جرقه تبدیل به شعله ای شد که در نهایت 22 بهمن سال بعد منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.


این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به جایگاه آذربایجان به ویژه تبریز در عرصه های صنعتی و اقتصادی کشور تصریح کرد: بنده به اصالت بازار و بازاریان تبریز اعتقاد دارم، شما بازاریان تبریز نه تنها به اقتصاد کمک می کنید از گذشته در تمامی امور پیشقدم بوده و هستید.


وی با ابراز تأسف از بی‌توجهی به صنعت چرم و کفش تبریز گفت: متأسفانه واردات بی‌رویه برخی کالا صنعت و هنر برخی از کشورهای کشور از جمله تبریز را با تهدید جدی مواجه کرده است، اعتقاد دارم هر دوستی که بر سر کار بیاید باید با مدیریت صحیح اقتصاد را سامان بخشد.


رییس کمسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این‌که صنعت کفش تبریز از دیرباز زبانزد عام و خاص بوده است، گفت: همیشه از تبریز کفش می خرم و به یاد تبریز هستم.


حداد عادل اظهار داشت: شعار دولتم تقوا و تدبیر است، اگر مردم به بنده اعتقاد کنند و رأی دهند، مبارزه جدی با مشکلات اقتصادی کشور خواهم داشت، معتقدم با وحدت، یکدلی و حماسه اقتصادی می توان بر همه مشکلات فائق آمد، دولت و ملت ما یکی هستند و دست در دست هم مشکلات را حل خواهند کرد.


گفتنی است، غلامعلی حداد عادل، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع هواداران خود در مسجد طوبی تبریز سخنرانی خواهد کرد./935/پ202/ج

ارسال نظرات