۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۷۰۴
آیت الله مهمان نواز:

مردم رییس جمهور توانمندی را برای اداره کشور برگزینند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز با تاکید بر حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم با انتخاب اصلح فردی توانمند را برای اداره امور اجرایی کشور برگزینند.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، محمدباقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری روز یکشنبه در دیدار با آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که مردم صاحبان اصلی کشور و نظام هستند، افزود: باید تمامی مسؤولان در برابر خوبی های مردم ایران سر تعظیم فرود آورده و نهایت تلاش خود را برای رفع آلام و گرفتاری های آنان به کار گیرند.

وی با تأکید این که مدیران کشور باید خدمتگزار مردم باشند، اظهار داشت: مردم لایق خدمت بیشتر و بی منت هستند چرا که در طول این سال ها، برای پیروزی و تداوم و قوام نظام اسلامی زحمات فراوانی کشیده اند.

قالیباف خدمتگزاری صادقانه و بی منت برای مردم را یکی از نخستین وظایف و اصول رییس جمهور منتخب ذکر کرد و گفت: اگر خداوند توفیق خدمت به مردم در کسوت ریاست جمهوری را به بنده عطا کند، با تمام توان برای خدمتگزاری صادقانه به مردم فعالیت خواهم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه حضور آیت الله مهمان نواز در خراسان را غنیمتی بزرگ برای مردم این خطه از ایران اسلامی دانست و با بیان این که این عضو مجلس خبرگان رهبری همواره در تمامی عرصه ها در کنار مردم و مسؤولان کشور بوده است، از خداوند متعال برای وی طلب سلامتی و طول عمر کرد.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با قدردانی از تمامی افرادی که برای پذیرش مسؤولیت ریاست جمهوری پای به میدان گذاشتند، عنوان کرد:  کاندیداتوری برای ریاست بر قوه مجریه وظیفه بسیار سنگینی است که این افراد متقبل شده و خود را برای خدمتگزاری معرفی کردند.

آیت الله مهمان نواز اظهار امیدواری کرد که این کار کاندیداهای ریاست جمهوری مورد قبول درگاه باری تعالی واقع شود و موجبات خشنودی قلب آقا امام زمان(عج) را فراهم کند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: امید است مردم بصیر ایران با انتخاب اصلح، رییس جمهور توانمندی را برای اداره امور برگزینند./934/پ202/ج

ارسال نظرات