۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۷۷۵
حداد عادل:

دشمن در پی ایجاد بحران اقتصادی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدف دشمنان تبدیل بحران اقتصادی به بحران اجتماعی و سپس بحران سیاسی بود.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامعلی حداد عادل، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم تبریز در مسجد طوبی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آذربایجان سر ایران است، استاد بزرگ من آذری بوده و من به زبان ترکی آذری احترام می گذارم.


 وی با بیان این‌که آذری، زبان مادری رهبر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهریار شما با این حیدربابا یک اثر جاودانه جهانی خلق کرده است، ایشان گاهی برای بنده حیدربابا خوانده اند، استاد شهریار هم در شعر ترکی و هم در شعر فارسی شاعری درجه اول بود. آذربایجان به دلیل داشتن فرزندانی چون ستارخان و باقرخان، ثقه الاسلام و پیشگامی در مشروطیت به خود بالیده است.


حداد عادل قیام 29 بهمن تبریز را مبدأ حرکت های انقلابی پیوسته علیه رژیم طاغوت دانست و افزود: این خطه گوهرخیز در دوران دفاع مقدس نیز فرزندانی چون باکری ها، تجلایی ها، شفیع زاده ها، یاغچیان ها، پاشایی ها، مش عبادی ها را پرورش داده و تقدیم انقلاب کرده است، عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون مجاهدت شهدای گرانقدر این دیار است.


کشور با تحریم تحمیلی مواجه است


این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید همچون دوران دفاع مقدس، اقتصادی مبتنی بر اصول ایستادگی و مقاومت سازماندهی کنیم، چراکه امروز دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی، تحریم تحمیلی را آغاز کرده است.


وی ادامه داد: باید با مدیریت دولت آینده و حمایت ملت، وضعیت امروز را پشت سر گذاشته و مانند دوران دفاع مقدس تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، در چنین فضایی با نوسازی کشور و قطع وابستگی به نفت و ایجاد حلقه ارتباط میان علم و صنعت می توان اقتصادی خودکفا و مقتدر داشت.


حداد عادل با بیان این‌که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید حرکتی رو به جلو داشت، گفت: باید با تقوا همت و تدبیر دست به دست هم داده و آنچه را که دشمن برای ما تبدیل به بحران کرده، تبدیل به حماسه ای علیه او کنیم و وعده های رفاهی و اقتصادی غرب را کنار بگذاریم، به یقین ملت ایران استقلال خود را در برابر فشارها نخواهد فروخت.


هدف دشمن ایجاد بحران اقتصادی و سیاسی در کشور است


این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه انتخابات را فرصتی برای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب دانست و اظهار داشت: همه وظیفه داریم با شکوه و شعور سیاسی و ولایی پای صندوق های رای حاضر شویم، انتخابات تجلی بارز حماسه سیاسی است.


حداد عادل با اشاره به اهداف اصلی دشمن از اعمال تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی در ماه های گذشته اظهار داشت: دشمنان پس از جنگ تحمیلی که نتوانستند خللی در استقلال و یکپارچگی ملت ایجاد کنند، ناگزیر رو به فتنه و توطئه فرهنگی و سیاسی آورده اند و به دنبال آن هستند که ایران را دچار بحران اقتصادی و سیاسی کنند.


وی افزود: هدف دشمنان تبدیل بحران اقتصادی به بحران اجتماعی و سپس بحران سیاسی بود، غافل از این‌که ملت هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی در کنار هم برای عزت و تعالی نظام اسلامی ایران در صحنه حاضر شده و شکوه حماسه سیاسی در 24 خرداد را به رخ دشمنان خواهند کشید.


رونمایی از کتاب قانون اساسی با خط جدید بازتاب


همچنین در این مراسم از کتاب قانون اساسی به خط جدید بازتاب با حضور حداد عادل کتاب قانون اساسی در تبریز رونمایی شد.


فاضل گلستانی، رییس کمیته فرهنگی و هنری ستاد مردمی حداد عادل در آذربایجان شرقی گفت: کتابت قانونی اساسی با خودکار معمومی به شیوه خط نستعلیق در سال حماسه سیاسی با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل رونمایی شد.

وی افزود: کتابت قانون اساسی با خودکار معمومی به شیوه خط نستعلیق توسط 177 نفر به تعداد 177 اصل قانون اساسی از سوی هنرجویان آمزشگاه خوشنویسی با خودکار فتحی در یک ساعت به مدیریت و احرا فتحی انجام شد./935/پ202/ع

ارسال نظرات