۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۷۰۷۹۳
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

دشمن به دنبال زیر سؤال بردن مشروعیت انتخابات است

خبرگزاری رسا‌ ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که تشکیل اتاق فکر دشمن برای رصد کردن انتخابات ایران، نشانه اهمیت انتخابات ایران است، گفت: دشمن به دنبال کم رنگ کردن انتخابات ایران و یه به جنجال کشیدن آن است تا مشروعیت انتخابات در نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.
امام جمعه مشهد اردهال
حجت الاسلام مهدی سلیمانی، امام جمعه مشهد اردهال در گفت ‌‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان اظهار اشت: با نزدیک شدن به حماسه ملی ملت ایران اسلامی باردیگر دشمنان اسلام و نظام تمامی هم‌ و غم خود را به انتخابات ایران معطوف داشته و آن را لحظه به لحظه رصد می کنند.

 

وی با اشاره به این که انتخابات ایران امروز بعنوان یک مسأله بین المللی شده است، گفت: در تمامی دنیا انتخابات برگزار می‌شود اما حساسیتی روی انتخابات کشورهای دنیا نیست اما، رصد کردن انتخابات ایران و تشکیل اتاق فکر برای انتخابات در جمهوری اسلامی نشانه جایگاه و اهمیتی است که ایران در دنیا کسب کرده است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: اقدامات دشمن در آستانه انتخابات ایران، تداعی کننده طمع دشمن به انتخابات در ایران است و این امر وظیفه ملت ایران را سنگین می کند تا ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی برخلاف خواسته های دشمن حرکت کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که برگزار نشدن انتخابات در ایران و یا به تأخیر افتادن انتخابات را می توان از جمله اهداف دشمن نام برد، گفت: اکنون که دشمن متوجه شده است با بر ملا شدن، نقشه اش برای ملت افشا شده است به دنبال کم رنگ کردن انتخابات ایران و یه به جنجال کشیدن آن است تا مشروعیت انتخابات در نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.

 

وی افزود : ملت ایران در چنین مواقعی با تبعیت از رهنودهای رهبر انقلاب باید هوشیار باشد و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی در روز جمعه 24 خرداد ماه با انجام دادن واجب عینی خود، در انتخاب اصلح نیز فردی را انتخاب کند که ولایت مدار، شجاع و ظلم ستیز باشد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان تأکید کرد: به هر میزانی‌ که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و رییس جمهور با اکثریت آرای مردم انتخاب شود به همان میزان قدرت و تأثیر پذیری رییس جمهور در عرصه بین المللی افزایش خواهد یافت.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: ملت ایران همانگونه که در یوم الله 22 بهمن به صحنه آمد و ثابت کرد از نظام تا آخرین قطره خونش حفاظت و حراست می کند، در24 خرداد ماه نیز باید ثابت کند به پای نظامی که مبتنی بر آرا مردم و مردم سالاری دینی و تحقق عینی آن فقط در ایران اسلامی است ایستاده است تا حماسه ای دیگر را در انتخابات پیش رو رقم بزند. /939/ت302/ب

ارسال نظرات