۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۸۳۹

حضور جوانفکر در ستاد جلیلی تکذیب شد

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد انتخابات جلیلی حضور جوانفکر در ستاد این نامزد انتخاباتی را تکذیب کرد.
همايش حاميان جليلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عضو ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی ذز نشست ستاد بانوان تهران حضور جوانفکر در ستاد دکتر جلیلی را در هر سمتی تکذیب کرد.
چندی پیش عکسی از دکتر جلیلی و کسی که ادعا می‌شد آقای جوانفکر، مدیر مسئول روزنامه ایران است منتشر و شایع شد که جوانفکر از اعضای ستاد دکتر جلیلی است، عضو ستاد انتخابات دکتر جلیلی در نشست انتخاباتی بانوان تهران حضور جوانفکر را در این ستاد تکذیب کرد و اظهار داشت: برادر آقای جوانفکر کارمند صداوسیماست و دکتر جلیلی را هنگام ورود وی برای شرکت در برنامه تلویزیونی همراهی کرده است و این عکس از آن دو گرفته شده است.
شناخت جریان ها و گفتمان هایی که فرد نماینده آن هاست مهم است
عضو ستاد دکتر جلیلی در این نشست که با هدف پاسخ گویی شبهات پیرامون حضور دکتر جلیلی در انتخابات برگزار شد، با بیان این‌که بیش از شناخت افرادی که وارد انتخابات می شوند، شناخت جریان ها و گفتمان هایی که فرد نماینده آن هاست مهم است، گفت: ما اشخاصی را می بینیم که بعدها در عملکرد و گفتارشان نسبت به گذشته تفاوتی مشاهده می‌شود و یا انحرافی در روند فعالیت آن‌ها رخ می‌دهد.
وی افزود: ما اشخاصی را می شناسیم که بعضی جریان ها او را کاندیدا کرده اند و به موفقیت‌هایی رسیدند و بعدها دیده‌ایم که چه بسا این افراد نتوانستند همچنان نماینده گفتمان خود باشند مثلا در اصلاحات، در خصوص خاتمی، به جایی رسیدند که او دیگر اعلام کردند او نمی تواند نماینده گفتمان آن ها باشد و بحث عبور از خاتمی را مطرح کردند و کسانی چون معین را که رسماً می گوید من با آمریکا مذاکره خواهم کرد به عنوان شخص جایگزین پیشنهاد کردند.
این سخنران ادامه داد: در جریان اصولگرا نیز بودند افرادی که گفتمان ایستادگی مستضعفین در مقابل مستکبرین را پیگیر بودند ولی بعد ها به سبب مسائلی که خودشان خواستند و باعث اصلی خودشان بودند، انحرافاتی از مسیر ولایت ایجاد شد که امروز بیش از همه خودشان پشیمان هستند به طوری که در تنگنا قرار گرفته اند که هر کاری کنند یا منفور مردم می شوند یا متهم به این می‌شوند که از اصولشان پایین آمدند و یا پایان عمر سیاسی خود را رقم خواهند زد.
انحراف از ولایت ریشه اخلاقی و اعتقادی دارد
وی با بیان این‌که انحراف از ولایت ریشه اخلاقی و اعتقادی دارد گفت: بعضی می‌پرسند چه تضمینی هست اقای جلیلی که از او حمایت می‌کنید مثل فلانی نشود، ما هیچ تضمینین نمی‌دهیم چون در شرایط مختلف ممکن است تفکر و منش افرد عوض شود ولی بر اساس شرایط فعلی، از میان این 8 نفر بهترین را انتخاب می کنیم و معتقدیم دکتر جلیلی فرد اصلح است.
مردم ما با سنگینی فشار اقتصادی بر گرده‌شان کوتاه نمی آیند
عضو ستاد انتخابات دکتر جلیلی اظهار داشت: بعضی فکر میکنند وقتی در تلویزیون به مردم بگویند اگر سانتریفوژها کم تر بچرخد و به تفاهم با غرب برسیم، مشکلات تحریم و اقتصاد را برطرف می‌کنیم و تفاهم ایجاد می کنیم و قهر و آشتی را به صلح و دوستی تبدیل می کنیم، مورد پسند مردم واقع می شود.
این سخنران با بیان این‌که این ها مردم را نشناختند که چنین وعده هایی به مردم می دهند، ابراز داشت: مردم ما با سنگینی فشار اقتصادی بر گرده‌شان کوتاه نمی آیند بلکه در تاریخ نشان داده‌اند هر وقت دشمن بیشتر فشار آورده است، بیشتر ایستادگی کرده‌اند و حضور پر شور مردم در 22 بهمن سال گذشته نیز این را تأیید می‌کند، این در حالی است که ما از برخی مسئولین ارشد نظام شنیدیم که می‌گفتند اصلاً انتظار چنین حضوری را نداشتیم.
میان حق و باطل راه رفتن میانه روی نیست
وی با اشاره این‌که اساساً ما در طول تاریخ دو جریان حق و باطل داریم، افزود: ما جریان میانه ای نداریم در حالی‌که بعضی اصرار دارند میانه باشند و دکتر جلیلی نیز در مناظره‌ها اظهار داشت که این میان حق و باطل راه رفتن میانه روی نیست.
سخنران نشست ستاد بانوان تهران دکتر جلیلی با بیان این‌که «از روز اول که امام قیام کردند نگاه شان به اقشار مستضعف جامعه بوده است» گفت: اقشار مستضعف صاحب یک گفتمان اند و در مقابل اشرافیت و استکبار گفتمان دیگری داشته است، این دو دسته از پیش از انقلاب تا به امروز بوده است و حتی در اصحاب و یاران امام نیز بنابر مستندات می توانیم مشخص کنیم که هر کدام در کدام گروه هستند.
عضو ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی تأکید کرد: جریان اشرافی از ابتدای تاریخ در حرکت‌های انقلابی نبوده اند و نیستند و نخواهند بود.
جریان انحرافی با بهانه جذب حداکثری از گفتمان انقلاب اسلامی خارج شدند
وی با بیان این‌که جذب حداکثری که مقام معظم رهبری می فرمایند، قاعده و اسلوب دارد، تصریح کرد: برخی از این آقایان جریان انحرافی که با برخی هنرمندان می نشستند و به برخی از بازیگران سکه می دادند و صحبت از مکتب ایرانی می کردند، جذب حداکثری را انگیزه خود می دانستند و می گفتند اگر می خواهیم جذب حداکثری داشته باشیم باید با مکتب ایرانی پیش برویم و با همین استدلال غلط بود که از گفتمان انقلاب اسلامی خارج شدند.
این سخنران با تأکید بر این‌که دکتر جلیلی اصراری بر رأی آوردن ندارد، تصریح کرد: بنابر گفته دکتر جلیلی، این انتخابات فرصتی است تا مردم را به برکت انتخابات با گفتمان انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این مهم تر از رأی آوردن و نیاوردن ایشان است.
حضور دکتر جلیلی ادامه گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیاست
عضو ستاد دکتر جلیلی حضور وی را ادامه گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا دانست و به تبیین وظایف و عملکرد وی در شورای امنیت ملی پرداخت و افزود: دکتر جلیلی قبل از برنامه مناظره‌ سیاسی گفته بود اگر قرار باشد از نه دی و فتنه بحثی پیش نیاید من خودم بحث را مطرح می‌کنم ولی سایر نامزد ها به غیر از آقای حداد به فتنه نپرداختند چون گفتمان آن ها این است که آرای گروه مخالف را نیز داشته باشند.
وی افزود: جلیلی چه در مناظرات و چه در همایش انتخاباتی و چه در جلسه با نمایندگان مجلس با صراحت از ولایت مطلقه فقیه حمایت می کند.
این سخنران در خصوص کنار کشیدن عارف به نفع روحانی اظهار داشت: کنار رفتن عارف به نفع روحانی به معنی پایان اصلاحات است زیرا آقای روحانی نه علاقه دارد و نه اعلام کرده است که اصلاح طلب است.
ما روحیه پذیرش خرد جمعی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در وی بیشتر از دیگران می بینیم
عضو ستاد انتخابات دکتر جلیلی در ادامه به بیان سوابق اجرایی دکتر جلیلی پرداخت و اظهار داشت: تشکیل اتاق مبادلات ارزی نتیجه جلسه شورای امنیت ملی بوده است و کارشناسان اقتصادی وزارت اقتصاد می گویند که ما در هیئت دولت امکان بیان طرح و نظراتمان را به سبب رویکرد رییس هیئت دولت نداریم ولی اقای جلیلی خوب گوش می کنند و ما روحیه پذیرش خرد جمعی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در وی بیشتر از دیگران می بینیم.
وی گرایش یا هر گونه انتساب دکتر جلیلی به جریان انحرافی و دکتر احمدی نژاد را تکذیب کرد و گفت: دکتر جلیلی اعلام کرده اند که هیچ اعتقادی به جریان انحرافی ندارم و در بسیاری از سیاست های خارجی با احمدی نژاد نگاه متفاوت دارم و حتی بعد از اقای مصلحی نیز قرار بود من را بردارند و در پاسخ به گفته داوود احمدی نژاد نیز هر گونه وابستگی به دولت را تکذیب کرد. /9590/پ202/ع
 
ارسال نظرات